wat is er mis me mIRC
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Volgens mij was Elevator zijn post niet helemaal duidelijk genoeg voor jou, of wel 
Je zou eens naar XChat kunnen kijken. Wel redelijk anders, maar probeer het eens.
Je zou eens naar XChat kunnen kijken. Wel redelijk anders, maar probeer het eens.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Niks, doet er ook niet toe.mhr-zip schreef op 13 juli 2004 @ 19:58:
wat is er mis me mIRC
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!elevator schreef op 13 juli 2004 @ 19:47:
sander-sp,
Er zijn errrrrrrrg veel irc clients beschikbaar en omdat wij niet kunnen weten wat jij fijn / vervelend / stom / leuk vindt aan een client zie ik op deze manier heel weinig van je topic komen
Daarnaast staat je topic in het verkeerde forum zoals je in de Windows Operating Systems Policy kan lezen
Ik stel voor dat je eventjes begint met het doornemen van een aantal irc clients - kom je er dan nog niet uit open dan gerust een nieuw topic in Software Algemeen - maar laat daaruit even blijken dat je zelf al een klein beetje moeite hebt gedaan om te zoeken
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Elevator zijn post was erg duidelijk, ik heb gezocht, ik kan nergens een client vinden die op mIRC lijkt. ook heb ik nu in Software Algemeen gepost, en voor deze vraag is redelijk weinig info nodig. ik wil gewoon weten of er niet iets is als een mIRC kloon ofzo. Deze poist is dan ook zeker niet bedoelt om vervelend te doen of Elevator te beledigendawuss schreef op 13 juli 2004 @ 19:59:
Volgens mij was Elevator zijn post niet helemaal duidelijk genoeg voor jou, of wel
Zet dan op z'n minst in de topicstart wat je al gezocht en al dan niet gevonden hebt.sander-sp schreef op 13 juli 2004 @ 20:02:
[...]
Elevator zijn post was erg duidelijk, ik heb gezocht, ik kan nergens een client vinden die op mIRC lijkt. ook heb ik nu in Software Algemeen gepost, en voor deze vraag is redelijk weinig info nodig. ik wil gewoon weten of er niet iets is als een mIRC kloon ofzo. Deze poist is dan ook zeker niet bedoelt om vervelend te doen of Elevator te beledigen
Nu komt het inderdaad nogal over alsof je je niets aantrekt van het feit dat je vorige topic op slot ging, en het gewoon nog eens probeert.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Dank u ik ga hem bekijken. ik heb trouwens Xchat ook geprobeert, maar deze voldoet niet, ik vindt hem zeer onoverzichtelijk.SatCP schreef op 13 juli 2004 @ 20:03:
savIRC is een cross platform IRC client die nogal wat weg heeft van mIRC.
het ligt niet aan de client, ik heb die "foutmelding" ook regelmatig nadat de verbinding er ff uit heeft gelegen. mIRC LIJKT nog verbonden te zijn, maar zodra ik iets in een channel typ of wat voor actie onderneem, krijg ik die melding en raak ik gedisconnect.
Soms kan de tijd dat mIRC "denkt" dat ik nog online ben oplopen tot 3 uur ofzo
Soms kan de tijd dat mIRC "denkt" dat ik nog online ben oplopen tot 3 uur ofzo
Check uw mail voor meer uitleg
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()