Toon posts:

Help mij beslissen.

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik redelijk overweg kan met computers word ik nog al eens gevraagd mensen te helpen met hun dagelijkse windows en hardware problemen.. Nu vroeg een kennis van me of ik voor hem een computer in elkaar wilde bouwen.

Natuurlijk wil ik graag helpen en het in elkaar bouwen gaat ook geen enkel probleem worden, alleen het uitzoeken van de onderdelen wel :/.

Ik volg de laatste paar maanden het nieuws helemaal niet meer, dus heb ik geen flauw idee want op dit moment goed en goedkoop is.

Hier gaat het in het kort om:

Ik moet een pc in elkaar zetten voor een doorsnee gezin, 2 kinderen van 18 en 12 jaar oud. en een moeder die nog nooit een computer van dichtbij heeft gezien. De 2 kinderen (jongens) zijn alle 2 bij mij al vast verslaafd geraakt aan counterstrike. Verder gaat de jongste dit jaar naar het middelbaar onderwijs en heeft hij de computer nodig voor opstellen ect.

De computer moet de komende jaren mee gaan maar mag absoluut niet al te veel kosten.

Dus een budget pc tussen de 500 en 700 Euro exclusief monitor

Help me please

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Voor dit soort gevallen is een handige guide ontworpen, waarmee je om de 2 maanden een goed advies door kan nemen. Zo is er een onderdeel 'budget internet PC', die als budget €800,- neemt incl. monitor. Exclusief monitor kost de PC ongeveer 500 euro inclusief verzendkosten, wat erg dicht in de buurt komt van jouw richtlijnen. ;)

Daarnaast hebben we in de CSL FAQ een stuk staan; wat past bij elkaar, dat erg interessant is als je de laatste ontwikkelingen niet hebt gevolgd. Ik denk dat je er met deze twee linkjes wel uitkomt. :)

Dit topic is gesloten.