Irc Client gelijk aan mIRC

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 08:20
ik heb de laatste tijd wat problemen met mirc, "software caused connection abort" ik ben nu van plan om een andere client te gaan proberen om te kijken of die het wel goed doet. Het vervelende is dat ik gewend ben aan mIRC en ik het ook een erg fijne client vind. Kent iemand een client die op mirc lijkt? ik gebruik het voornamelijk om te downloaden.

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

om te downloaden zeg je ?

wat download je dan zoal???

toch niets illegaals hoop ik? want dan is dit topic snel geclosed

mirc dient niet om te downloaden, maar om te chatten... en het lijkt me dat die functie het nog steeds perfect doet in jouw versie

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

• SaN
bogy schreef op 13 juli 2004 @ 19:22:

mirc dient niet om te downloaden, maar om te chatten... en het lijkt me dat die functie het nog steeds perfect doet in jouw versie
... nee niks illegaals, en wat ik wel download gaat je niks aan, dit doet er ook niet toe. Dit soort replies zijn erg overbodig.

Verwijderd

bogy schreef op 13 juli 2004 @ 19:22:

Het gaat er toch niet om wat hij download?! :? Het gaat erom dat de download functie momenteel niet wil werken. Wie ben jij om te bepalen hoe de ts mirc gebruikt? :X

Sander welke clients heb je zelf al gevonden op het internet?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 19:27 ]

• SaN
Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 19:25:
[...]

Het gaat er toch niet om wat hij download?! :? Het gaat erom dat de download functie momenteel niet wil werken.
De download functie werkt wel, maar als de verbinding verbroken wordt stopt de download ook en dat is vervelend. Ik heb al aardig wat clients gevonden op inet... 42 om precies te zijn :) en nee! ik ga ze niet eerst allemaal uitproberen of er info over zoeken.

[ Voor 19% gewijzigd door SaN op 13-07-2004 19:29 ]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:56

Exirion

Gadgetfetisjist

Onder Linux gebruik ik soms X-Chat. Is ook een Windows binary van en het werkt erg lekker vind ik :)

[ Voor 3% gewijzigd door Exirion op 13-07-2004 19:31 ]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-04 23:38

Dommel

Professioneel Software Sloper

sander-sp schreef op 13 juli 2004 @ 19:27:
[...]
De download functie werkt wel, maar als de verbinding verbroken wordt stopt de download ook en dat is vervelend.
Het lijkt me dat elke software dat doet die iets download, zodra valt de verbinding weg stoppen met downloaden. Misschien is het makkelijker om te kijken wat er voor zorgt dat je verbinding steeds wegvalt :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-04 09:10

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Probeer eens xdcc catcher is een dl manager maar kun je voor zover ik weet ook mee chatten bevalt mij iig erg goed.

alternativ

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-04 07:53

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

misschien is je verbinding met je ISP een beetje brak?

• SaN
Ik heb al geprobeert een oplossing te vinden, maar dit is (tot nu toe) niet gelukt, het schijnt nogal een lastig probleem te zijn waar niet 1 concrete oplossing voor bestaat. ook wil ik een andere client proberen om te kijken of het met die client dan wel lukt. zo niet weet ik dat het aan mijn computerinstellingen/inet verbinding ligt.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

sander-sp,

Er zijn errrrrrrrg veel irc clients beschikbaar en omdat wij niet kunnen weten wat jij fijn / vervelend / stom / leuk vindt aan een client zie ik op deze manier heel weinig van je topic komen :)

Daarnaast staat je topic in het verkeerde forum zoals je in de Windows Operating Systems Policy kan lezen :)

Ik stel voor dat je eventjes begint met het doornemen van een aantal irc clients - kom je er dan nog niet uit open dan gerust een nieuw topic in Software Algemeen - maar laat daaruit even blijken dat je zelf al een klein beetje moeite hebt gedaan om te zoeken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.