Ik zie al heel wat mensen die versterkers gemaakt hebben ed. maar nog niet iemand die een dts versterker heeft gemaakt. Ik was zelf al een beetje opzoek naar de decoder chips die nodig waren, echter kan ik die nergens vinden.
Ik ken wel wat mensen die zoiets dergelijks gemaakt ehbben, het ging hier alleen om een standaard pcm decodeer chip van philips (stereo signaal). Het klonk inderdaad erg goed. Hij had dan ook een buizenvoorversterker en een buizenversterker gebruikt en eigen gemaakte speakers.
Ik was vanplan zoiets te doen voor dts, maar dat ligt eraan of de prijs er voor is
de philips decodeer chip koste die gast maar 2 dollar. Het was in azie en in azie is alles erg goedkoop te krijgen, buizen en alles misschien voor onder de 100 euro had hij een hele set. Hij had zelfs zijn eigen ijzer uitgezocht om een trafo te maken. ijzer was al voorgeperforeerd en hij hoefde het alleen nog in te wikkelen, was misschien 10 euro voor een zak van 5 kilo
Ik ken wel wat mensen die zoiets dergelijks gemaakt ehbben, het ging hier alleen om een standaard pcm decodeer chip van philips (stereo signaal). Het klonk inderdaad erg goed. Hij had dan ook een buizenvoorversterker en een buizenversterker gebruikt en eigen gemaakte speakers.
Ik was vanplan zoiets te doen voor dts, maar dat ligt eraan of de prijs er voor is
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)