Artic VGA silencer voor radeon all-inwonder 9700 pro

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• o.poulssen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-03-2022
hehe ik hoorde net op een ander deel van dit forum dat ik op mn te warme grafkaart (radeon all-inwonder 9700 pro) een Artic VGA silencer kon.moest plaatsen,

hoe kom ik hier aan? waar te bestellen, waar te koop.

groet owen

iMac 2020 i7

Verwijderd

Dit staat precies in je oude topic, en als je te dom bent om te snappen wat de Pricewatch is dan gebruik je de search of vraag je dat in je oude topic, dan start je NIET een nieuw topic.

Pricewatch: pricewatch: Arctic Cooling VGA Silencer (Rev. 3)

BTW, de ZM 80D-HP + ZM-OP1 koelt beter en is stiller IMO; is alleen wel weer een stuk duurder.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 18:07 ]

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
pricewatch: Arctic Cooling VGA Silencer (Rev. 3) :Z

offtopic:
RaptorRaider Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/bye.gif

[ Voor 51% gewijzigd door Rone op 13-07-2004 18:06 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
als je nog eentje zoekt en je woont in de buurt van alphen a/d rijn hek nog wel een revisie 1 voor je. Ik heb er mijn Radeon 9700 mee gesloopt (kweenie wát ik verkeerd deed, krijg vanaf boot al fokt op beeld)

Ik kan je zeggen: pas goed op met installeren. Tis geen kattepis..
Ik mag nu vroegtijdig overstappen naar de geforce 6.. De core is erg kwetsbaar dus wees extreem voorzichtig! ;)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Owen, ga ajb eerst even de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) doorlezen voordat je nog meer topics opent. De vragen die je stelt zijn makkelijk met de search/pricewatch te beantwoorden.

Mocht het niveau hier toch wat te hoog voor je liggen neem dan eens een kijkje op bijvoorbeeld http://www.beginnersweb.nl :)

Dit topic is gesloten.