FiveBrowseWipe spyware is niet weg te krijgen

Pagina: 1
Acties:

• Regnerus
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-11-2020
Wie oo wie kan mij helpen ? Ik krijg een probleem voorgeschoteld (van een goede vriend ) die heeft een probleem, hij heeft een toolbar die heet FiveBrowseWipe maar kan hem er maar niet uit krijgen.Iemand een idee ? ikzelf heb al heel wat afgestruind maar kon niks over die five browse wipe.Is er misschien iemand die weet hoe ik deze weg kan halen?? Hij heeft al adaware erover gegooit + spysweeper en spybot maar niks te vinden ???

bvb dank voor de tips en antwoorden _/-\o_

Specs

• DannyVersluis
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Format wil altijd helpen he :7

[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
wat heb je al geprobeerd? zodat wij weten wat we al weg kunnen laten

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-10 10:16
En het is ook wel handig als je een duidelijke topictitel bedenkt. Helluup kan natuurlijk overal over gaan.

Download de tool HijackThis en post je log daaruit.

Mijn fotografie en videografie

• Nevie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-11 14:35
hij verteld net wat ie allemaal heeft geprobeerd. Virusscan nog proberen? Als je het er echt niet af krijgt zou ik je documenten in veiligheid brengen en de zaak toch maar formatteren.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ik pas je topictitel aan, want "Heluuuuup" zegt niets over het probleem dat je hebt. Ook verplaats ik dit topic naar Beveiliging & Virussen. Kijk verder in [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] voor tips over Spybot en HijackThis.

En zoals spacejam zegt: meer informatie zou geen kwaad kunnen. Welke versie van IE, welke versie van Windows, hoe zit je HijackThis log eruit, welke bestanden denk je dat er mee te maken hebben, etc. We kunnen namelijk niet ruiken wat het precies is. ;)

offtopic:
DannyVersluis: zullen we het wel serieus houden? :)

• DannyVersluis
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ook goed, aangezien ik de topictitel zo zag kon ik het niet laten... ;) (en mijn oplossig werkt gegarandeert)

Maar misschien is het verstandig om eens bij software in het configuratiescherm te kijken.

[ Voor 11% gewijzigd door DannyVersluis op 13-07-2004 18:29 ]

[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]

Pagina: 1