Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

motorola v150 prepaid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand deze telefoon te koop gezien in een prepaid pakket? Het lijkt me een erg mooi telefoontje voor weinig geld (los 119), en ben benieuwd hoeveel hij met prepaid kost. Kan hem alleen in prepaid vorm nergens vinden.
bedankt

Verwijderd

van de week 80 euro bij hema met een telfor prepaid??

Nog beter op gsmstunter.nl
Haal de abbo, leg die in de kast en heb je hem simlock vrij voor 37.50 euro 8)

Verwijderd

Met Google kom ik genoeg winkels tegen die hem aanbieden, waaronder de kijkshop. Zoek maar eens op 'Motorola V150 prepaid'. En bekijk onderstaande link maar eens:

Motorola V150 Prepaid

Verwijderd

Topicstarter
Via kelkoo krijg je alleen maar aanbiedingen met abonnementen, en die actie van gsmstunter is ook erg goed maar heb geen zin om 2 jaar rekeningen te betalen. Maar die actie van de Hema is een goede! Is het makkelijk die telefoon te laten unlocken ? zoja, waar? Of mag dit niet..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 01:25:
Via kelkoo krijg je alleen maar aanbiedingen met abonnementen, en die actie van gsmstunter is ook erg goed maar heb geen zin om 2 jaar rekeningen te betalen. Maar die actie van de Hema is een goede! Is het makkelijk die telefoon te laten unlocken ? zoja, waar? Of mag dit niet..
Kijk op startpagina.nl en ga naar meer gsm's, gsm winkels, zoek daar maar een unlocker in je woonplaats.
Is alleen je garantie eraf.
Volgens mij mag het wel, het is jouw telefoon, unlocker als beroep mag weer "niet" geloof ik (gedoogcultuur).