-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Edit: ik begin toch te twijfelen en weet niet zeker of je een bestaand nummer kan wijzigen. Zou even deze constructie voorleggen bij een orange shop. De ervaring leert mij dat die een stuk welwillender zijn dan de klantenservice
[ Voor 38% gewijzigd door amokjeeh op 13-07-2004 17:08 ]
[ Voor 99% gewijzigd door amokjeeh op 13-07-2004 17:08 ]
Probeer er eens voor te zorgen dat het abo wat gestopt wordt, met het fijne nummer dus, omgezet wordt naar prepaid...
Als dat gebeurd is bel je de KS nogmaals en zegt dat je beltegoed op is en dat je je nummer om wilt zetten naar het andere abonnement.. als je gewoon doet alsof je neus bloed en gewoon de opdracht geeft om het toe doen (dus niet vragen of het kan), dan zullen ze het vast wel doen..
Bij mij is het gelukt in ieder geval..heb nu een nieuw abonnement, met mijn oude nummer..
Heb de opta even gebeld om te vragen hoe het zit, en nummerportering is alleen verplicht tussen providers onderling. Intern niet. Je moet dus inderdaad 2 x porteren om je nummer als een pre-pay te krijgen bij je originele provider. Raar maar waar.
If you choose to criticise you choose your enemies
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
die actie is al niet meer geldig jammer genoeg..amokjeeh schreef op 13 juli 2004 @ 17:06:
Je kan een gratis Hi kaartje aanvragen via de HI site en je nummer daar naar toe laten porteren. Daarna zou je denk ik je nummer van dat HI kaartje bij een officiële orange shop over laten zetten.
Edit: ik begin toch te twijfelen en weet niet zeker of je een bestaand nummer kan wijzigen. Zou even deze constructie voorleggen bij een orange shop. De ervaring leert mij dat die een stuk welwillender zijn dan de klantenservice
Verwijderd
Verwijderd
Als je je contract naar een prepaid omzet kun je later weer het nummer vd de prepaid over laten zetten op je nieuwe abo.
1. Voor het omzetten van de abo naar prepaid kun je de KS gewoon bellen (mits je je abo al schriftelijk hebt opgezegd). Anders gewoon in je opzegbrief kenbaar maken.
2. Bij de Orange shop kun je je prepaid nummer weer over laten zetten op je nieuwe abo.
Zo gepiept.
kijken hoelang het duurt
wat bedoel je?Krypt schreef op 14 juli 2004 @ 12:47:
Toch wel grappig dat hetzelfde verhaal 10x wordt herhaald alsof het er nog niet staat.. maarja..
Verwijderd
Per direct kan natuurlijk niet; je hebt immers een opzegtermijn van 2 maanden. Dus om te voorspellen hoelang het duurt: twee dagen. Orange is altijd heel netjes met de afhandeling van dit soort zaken heb ik gemerkt.SCaRaBaeuS schreef op 14 juli 2004 @ 12:09:
brief voor orange ligt klaar, dat hij PER DIRECT om gezet moet worden naar prepay
kijken hoelang het duurtalleen ff kijken of ze ergens een fax hebben daar
Oh ja, en fax hebben ze daarvoor niet.. moet echt per post.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 20:09 ]