Toon posts:

Gamesite

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde graag weten wat de allerbeste gamesite is die er bestaat ??????
Ook vind ik belangrijk dat die site patche,s enzevoort aanbied.
En niet te vergeten het laatste nieuws waar de echte gamer niet zonder kan.
Ik kijk zelf : gamers.nl / pc gamers.de / Adrenaline Vault .
Maar er moet toch een site betaan die nog beter moet zijn neem ik aan.
Als jij mijn vraag kunt beantwoorden heel graag zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-10 08:06

Piggen

Lekker bakkie

www.gamershell.com
De downloadsectie daarvan is erg goed.

Voor nieuws kijk ik ook vaak op gamer.nl (en xboxworld.nl)

Verder is www.gamerankings.com een erg handige site om te kijken wat de gemiddelde score van alle reviews van een game is. Van daaruit kun je ook die reviews bekijken.

[ Voor 89% gewijzigd door Piggen op 13-07-2004 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:56

Bosmonster

*zucht*

Ik word altijd helemaal gek van banners, reclames, login-procedures, crappy/korte reviews, etc op internet en heb dus gewoon een abo op een magazine (in mijn geval PC Gameplay).

Leest een stuk rustiger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-10 16:32
Bosmonster schreef op 13 juli 2004 @ 16:59:
Ik word altijd helemaal gek van banners, reclames, login-procedures, crappy/korte reviews, etc op internet en heb dus gewoon een abo op een magazine (in mijn geval PC Gameplay).

Leest een stuk rustiger :P
.. bovendien kunnen die op je wc liggen :)

/edit
oh wacht.. dat ligt bij de gemiddelde tweaker natuurlijk al vol ander "leesvoer"

[ Voor 12% gewijzigd door Loona35 op 13-07-2004 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm, beste gamesite http://www.google.nl

Ik zoek gewoon altijd wat rond naar reviews enzo...

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ligt het nou aan mij, of stond er vroeger in de faq een lijst met een aantal goede sites voor gamenews etc. :?

/edit kheb em al :)

:) Gamessites boordevol informatie.
Beschrijvingen onder andere door MaRc0, M@NIC, GTA3, Mystic_X, Evilernie.

www.insidegamer.nl - Mooie site met heel veel informatie over games.

www.3dgamers.com - Deze site bevat veel informatie en vooral veel downloads. Dik 56 Gb aan Gaming Goodies.

www.drome.nl - Alles over De Lan van Nederland: Drome. Om al je hardcore gaminglusten te bevredigen :)

www.gamebanshee.com - Alles over de RPG games: Baldur's Gate, Dark Age of Camelot, Dungeon Siege, Dungeons & Dragons, Icewind Dale, Lionheart, Morrowind, Neverwinter Nights, Planescape: Torment, Pool of Radiance, Shadowbane en Vampire: TM.

www.gamefaqs.com - Alle cheats staan hier op plus vele walkthroughs voor bijna elk spel zelfs nog op oudere systemen. Heeft weinig nieuwtjes maar het gaat voornamelijk voor de cheats en de walkthroughs.

www.gameparty.net - Als je een goede lan zoek, kun je naar deze site gaan om die lan te zoeken. Veel informatie over welke lans komen, waar ze zullen zijn etc.

www.gamepoint.net - Goede site over multiplayer games. Heeft een eigen clanbase en forum.

www.gamer.nl - Erg snel met de nieuwste nieuwtjes en daardoor altijd leuk om even te bekijken. Ook redelijk snel met de reviews en een aanrader door de leuke en vernieuwende features en columns die je niet vaak tegenkomt bij andere sites.

www.gamerankings.com - Overzicht van wat tientallen sites voor cijfer hebben gegeven aan een bepaalde game.

www.gamershell.com - De frontpage oogt overzichtelijk en heeft een goede lay-out. Acuteel game-news en reviews met een vrij nauwkeurig cijfer-systeem. Verder is 'ie best wel uitgebreid met haar o.a. ingebakken forum, demo's, movies, cheats en patches.

www.games.telenet.be Altijd de laatste demos op de site, ze staan er niet alleen snel op, je kan zo ook nog eens mega snel downloaden! En ook nog het laatste nieuws, maar voornamelijk voor de demos.

www.gamescreenshots.com - Zou je graag willen weten hoe de laatste game eruit ziet ? Dan is deze site en must, de laatste games staan er en zeer veel screenshots! (Misschien iets te veel ?)

www.gamesdomain.com - Grote Site met veel informatie over Games die al uitgekomen zijn en nog moeten uitkomen. Is soms wat laat met nieuwe games bespreken, maar de enorme database met reviews/previews van games tot 8 jaar geleden op alle platformen is zeer interessant. Ook Guides, tips etc.

www.gamespot.com - Beschikt over het laatste nieuws van alle platvormen die er maar bestaan. Snel en goede previews/reviews, veel downloads, cheats, guides en FAQs.

www.gamespy.com - Duidelijk 1 van de grootste sites met veel subsites in alle genres. Voor alle populaire games en game series een eigen subsite. Veel nieuwtjes en soms erg grappig. Heeft ook het al bekende beruchte fileplanet. Die veel heeft maar niet snel is en lange wachttijden behalve als je betaald.

www.gamewallpapers.com - Altijd al een wallpaper van je favoriete game willen hebben ? Redelijk aantal wallpapers van de bekende games.

www.gamez.nl - Vrij veel en intressante reviews, en alleen met zinvol nieuws. Leuk aantal cheats en een gezellig forum.

www.gonegold.com - Als je niet weet wanneer een spel uitkomt (of al uit is) kan je hier altijd even controleren hoe het nou zit. Alle games die uitkomen staan per maand gerangschikt.

www.happypuppy.com - In de begintijd van 3dfx een van de grotere gamesites. Tegenwoordig ietwat tegenvallend met weinig vernieuwende dingen. Zowel voor de Consoles en PC. En je vind er ook demo's.

www.hebus.com - Zeer uitgebreide site met veel wallpapers, deze site wordt gehost op een snelle server en de Wallpapers zullen dus snel op je scherm tevoorschijn getoverd worden. 1 nadeel: pop-ups.

www.IGN.com - Veel inside news, zoals previews en interviews.Vaak met exclusieve beelden, ook met cheats, guides en FAQs.

www.lik-sang.com/ - De site voor allerlei leuke gaming-goodies. Uitbereidingen voor je gameboy advance nodig? Ga naardeze site om ze te bestellen.

www.rpgamer.com - Amerikaanse rpg site met vele nieuwtjes collums reviews discussies over rpgs. Deze site gaat voornamelijk over Console style rpgs. Heeft ook een vrij grote console style rpg database met midi muziek plaatjes filmpjes reviews informatie etc.

www.spelletjesgarnaal.be - Een site met humor, waardoor het erg vermakelijk is om te lezen. Is altijd één van de eerste als het op demo's aankomt. De site heeft ook wat originele dingen, zoals ShrimpTV.

www.spelpunt.nl - De naam zegt het eigenlijk al. Dit is een centraal punt waar je de meest uiteenlopende spelletjes kan spelen tegen andere spelers op internet. En dit keer zijn het geen diepgaande spelletjes waar je de snelste pc voor nodig hebt, maar gewoon simpele spelletjes zoals darten.

www.ugamer.com - Mooie site met veel informatie. De ultieme pc games en console games site zoals ze zelf zeggen. Hiet kan men vanalles vinden over games.

Online spelletjes kun je hier spelen:
http://www.bossmonster.com/openboss.html
http://www.ferryhalim.com/orisinal/
http://www.electrotank.com/
http://www.freshpulp.com/fishtank/
http://www.mcviruss.nl/swf/minigolf.swf
http://www.nuspelen.nl
http://www.webpeppers.nl
http://www.ikspeel.nl
http://www.jippii.nl/nl/games

Clans en Lan-party websites:
www.clanbase.com Alles voor je Clan.
www.lanparty.com Internationale lan-party's
www.strikerz.net CS Servers.

Voor discussies over clans en lanparty's kun je daar het beste terecht.

Vergelijken van prijzen voor games:
www.elcheapo.nl/
www.kieskeurig.nl
www.vergelijk.nl

bron:

Spielerij - Games & Discussies FAQ
White Dust in "Spielerij - Games & Discussies FAQ"

[ Voor 142% gewijzigd door GTA3 op 13-07-2004 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-10 17:34

FlashBang

Hoi.

Als Nederlandse site draag ik www.gamez.nl voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Gamer.nl natuurlijk, , duh :7

links naar patches en demo's staan er genoeg

[ Voor 47% gewijzigd door /TheDuke\ op 13-07-2004 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Houd Spielerij.net in de gaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
GTA3 schreef op 13 juli 2004 @ 17:40:
Ligt het nou aan mij, of stond er vroeger in de faq een lijst met een aantal goede sites voor gamenews etc. :?
Shacknews staat er niet eens bij! Dacht dat toch wel één van de belangrijkere gamessites was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

CorteX schreef op 13 juli 2004 @ 19:56:
[...]

Shacknews staat er niet eens bij! Dacht dat toch wel één van de belangrijkere gamessites was?
Belangrijkere? riiight....
Ik zie op andere game-sites nooit zoveel linkjes naar shacknews

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 13:18
games.telenet.be is een goede site waar je demo's / patches vandaan kunt halen met 400+ kb/s speeds ;) , alleen jammer dat je nu even moet registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 07:34
www.justplay.nl niet alleen games maar ook dvd en anime.
Game sectie ligt nu een beetje op zijn kontje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:41

Wom

Met een naam als die kan het niet misgaan natuurlijk :D

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 13:29
www.gamevillage.nl en www.elitegamer.nl met columns van oa JJ van PU en lange uitgebreide reviews

[ Voor 23% gewijzigd door MarcoM op 14-07-2004 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
agh, laat ik ook een bijdrage doen :9

Game Revolution
Game Spot.nl

En de rest die ik wist zijn al voorbij gekomen...

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Rio

Ik heb al een boek

Vergeet www.DGS-Online.nl niet
Pagina: 1