Ik heb al ruim 2,5 jaar een LG Flatron 795+ voor mijn neus staan en ben er altijd heel tevreden over geweest. Tot kort geleden, want sinds ik een nieuwe pc heb aangeschaft lijkt het vaak alsof het beeld stoort. Er komen dan van die horizontale lijnen door het beeld heen flitsen, alsof de kabel niet goed vast zit. Ook gebeurt het wel eens dat het beeld in de hoeken een beetje wazig wordt. Dit kan meestal wel verholpen worden door even aan de kabel te pielen, maar die horizontale lijnen blijf ik last van houden. Soms heb ik er 2 dagen helemaal geen last van en dan is het ineens weer terug.
Nu denk ik zelf aan een probleem met de monitorkabel (die ik zelf niet kan vervangen
) maar ik vind het heel toevallig dat de problemen tegelijk begonnen met de aanschaf van mijn nieuwe computer. Kan het nog ergens anders aan liggen? Dit ook ivm garantie, ik heb 3 jaar garantie op de monitor die inmiddels bijna om zijn. Is er een risico dat als ik de monitor laat nakijken dat ze niets vinden, omdat het probleem ergens anders ligt?
Grafische kaart: ATI Radeon 9600 PRO
Monitor: LG Flatron 795 FT+
Nu denk ik zelf aan een probleem met de monitorkabel (die ik zelf niet kan vervangen
Grafische kaart: ATI Radeon 9600 PRO
Monitor: LG Flatron 795 FT+