Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CB] Hulp nodig bij tekening

Pagina: 1
Acties:

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-11 20:57
Beste medemodders,

Ik ben al geruime tijd (6 maanden) bezig met een casebuild (hij wordt mooi, heel mooi en uniek ;) ). Ik heb er geen CiP van gemaakt omdat het een groot tijdsperiode betreft. Maar daar gaat het hier niet om.

Het gaat hier namelijk om het volgende:
Ik ben niet zo goed in tekenen, laat staan technisch. Op de computer houden mijn skills bij paint wel redelijk op. Ik heb een tekening nodig van een bepaald ontwerp voor het gebruik in mijn case. Ik hoop dat hier misschien iemand rondloopt met tekenervaring en de drang mij te helpen ;)

De tekening waar het om gaat (die ik zelf met paintskills heb gefabriceerd):

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jflipsen/Tekening.jpg

De grote ronde is 37mm

De overige ronden op aflopende volgorde:

22mm
12 mm
7 mm
4 mm

De ruimte tussen de cirkels bedraagt 4 mm en de totale omtrek mag maximaal 100mm x 100mm zijn en de drie stukken moeten identiek dezelfde afstand van elkaar verwijderd zijn.

Als er iemand is die mij wilt helpen ben ik zeer dankbaar :)

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

Verwijderd

ik zal probere om het voor je in AutoCad te tekenen ;)
kheb toch vakantie |:(
mvg Paul van Andel

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-11 13:52
ik kan al de eisen die je zojuist opgenoemd heb zo in acad zetten, das het probleem niet.

jij kan alleen niks met die autocad tekening...

• Seers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10 16:24
Ik ben ook al bezig... :) Gewoon met photosoep. WAt kloten met rulers, goed naar de graden kijken... Het lukt wel.

Verwijderd

waarom nie?

• Seers
:? Laat maar, snap het al :)

In Ieder geval: Afbeeldingslocatie: http://melchiot.orakel.ods.org/~seers/Vorm.jpg
Zowiets voor de 'zijflap'?

[ Voor 10% gewijzigd door Seers op 13-07-2004 16:59 ]

• Maf
looks good :)

en idd, waarom zou ik t niet kunnen gebruiken?

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• Maf
Hij is mooi maar de 'staart' moet weer een beetje naar binnen gaan...

• Seers
Afbeeldingslocatie: http://melchiot.orakel.ods.org/~seers/Vorm2.jpg
Zoiets?

Als het goed is mail je maar naar seers [at] orakel [punt] ods [punt] org, dan heb ik de 300 DPI versie wel.

Edit: Even toch maar een JPG van gemaakt, paarse actergrond maakt het een beetje onduidelijk.

Edit2: Als je dit in Webdesign & Graphics had geplaatst, had je denk ik veel sneller nuttige reply's gehad enzo. Maarja.

[ Voor 42% gewijzigd door Seers op 13-07-2004 17:41 ]

• Maf
Allemaal heel erg bedankt, vooral Seers die het helemaal in formaat gemaild heeft maar ook hilbren niet vergeten ;)

Ik kan nu weer verder en bedank jullie nog een keer, het resultaat komt er aan (maandje of twee nog denk ;) )

Deze mag wat mij betreft dalen of een slotje krijgen ;)

Pagina: 1