Toon posts:

Probleem met Word

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een illustratie invoegen in een document van Word 2002, maar als ik dit doe krijg ik de volgende melding: De functie die u wilt gebruiken bevindt zich op een netwerkbron die niet beschikbaar is. Klik op OK om het opnieuw te proberen of typ in het onderstaande vak een ander pad naar en map met het installatiepakket WORDRET.MSI.
Als ik op OK druk staat er dat het pad C:\CABS\W2k2\WORDRET.MSI niet gevonden kan worden. En als ik op Annuleren klik krijg ik de melding Fout 1706. Setup kan de vereisde bestanden niet vinden. Controleen de verbinding met het netwerk of het cd-rom station. Deze verbindingen zijn in orde dus ik zou verder niet weten wat ik hieraan kan doen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met het programma Word 2002. Het precieze probleem heb ik onder een ander topic geplaatst, namelijk [Word] Invoegen afbeelding en pagina einde. Ik had dit eigenlijk in een aparte topic willen vermelden, maar dit had ik per ongeluk verkeerd gedaan.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 15:55:
Ik heb een probleem met het programma Word 2002. Het precieze probleem heb ik onder een ander topic geplaatst, namelijk [Word] Invoegen afbeelding en pagina einde. Ik had dit eigenlijk in een aparte topic willen vermelden, maar dit had ik per ongeluk verkeerd gedaan.
Ik heb de reply die je in dat andere topic hebt geplaatst even hiernaartoe verschoven. Ik neem aan dat dat de door jou gewenste situatie is? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ja inderdaad, ik wist niet hoe dat moest. _/-\o_

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Als ik op OK druk staat er dat het pad C:\CABS\W2k2\WORDRET.MSI niet gevonden kan worden. En als ik op Annuleren klik krijg ik de melding Fout 1706. Setup kan de vereisde bestanden niet vinden.
Als je dan eens je Word (of Office) CD erin prakt en het pad geeft :?

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 23:39
de oplossing zal vrij simpel zijn denk ik. Doe de CD van office erin en kies voor herstellen (of repareren) van een installatie. Hierna zou alles weer moeten werken.

Je kan er ook voor kiezen om office helemaal opnieuw te installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen cd van Word. Dit programma was al op mijn computer geïnstalleerd bij de aankoop, maar een aparte cd hiervan zat er niet bij.

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Dat is wel gek. Als je een PC koopt krijg je AFAIK altijd de CD's erbij van de rotzooi die erop gezet wordt. Zo niet dan heb je er recht op, tenzij die hele Word installatie eigenlijk niet op je PC hoorde te staan :+

In ieder geval is het duidelijk: de enige oplossing is die CD erin doen.
Pagina: 1