...dat is dus wat er me overkomen is. Ik had een idee om een commerciele website te bouwen; aangezien mijn skills niet ver genoeg reikten heb ik een kennis (die professioneel webdesginer is) van me gevraagd om me te helpen. Het gehele bouwproces en debuggen hebben we samen gedaan. Ik vertelde wat er nodig was en hij bouwde het. De site is nu zo goed als klaar maar er moet nog grafisch een banner e.d. geplaatst worden hij weigert nu om ook nog maar een enkel iets up te loaden of aan te passen. Ik heb het vermoeden dat hij het allemaal weigert en uitstelt om er met mijn idee van door te gaan. Ik weet dat ik me op glad ijs ga bevinden maar aangezien het domein (en idee) wel van mij is heb ik (vind ik) recht op de files die op de server staan. Ik wil graag die files hebben om zelf door te gaan. Helaas heb ik geen ftp-wachtwoorden e.d. dat hield mijn "partner" in beheer. die dus nu niks meer van zich laat weten en of horen. Enig idee hoe ik toch de scripts, db en files te pakken kan krijgen?
Uit de search maakte ik op dat het moeilijk is en, echt ik wil niet zomaar inbreken in iets wat van mij is. maar ik ben ten einde raad. Allerlei werkende suggesties zijn welkom. Als je een oplossing hebt die niet op tweakers geplaats mag worden, meldt dat dan en ik geef je mijn email adres. Ik baal er onztettend van
Uit de search maakte ik op dat het moeilijk is en, echt ik wil niet zomaar inbreken in iets wat van mij is. maar ik ben ten einde raad. Allerlei werkende suggesties zijn welkom. Als je een oplossing hebt die niet op tweakers geplaats mag worden, meldt dat dan en ik geef je mijn email adres. Ik baal er onztettend van