Iedere keer als ik een bestand/mapje aan klik m.b.v de rechter muisttoets dan crasht explorer, direct daarna start explorer weer op maar het probleem blijft. Ik kan nu alleen nog maar met de linker muistoets en daarna shift/f10 het mapje/bestand benaderen om daar bijvoorbeeld een andere naam aan te geven. Mapje/bestand aanklikken met linkermuisttoets en dan gebruik maken van de opties die worden aangegeven werkt de ene keer wel maar de andere keer crasht explorer ook daarop. Iemand een ideetje
sinds wanneer heb je dit probleem?
[rml][ XP] rechter muisknop doet explorer crashen[/rml]
[rml][ XP]Rechtermuis explorer.exe error[/rml]
[rml][ W2k] Explorer error bij gebruik rechtermuis knop[/rml]
[rml][ XP] rechter muisknop doet explorer crashen[/rml]
[rml][ XP]Rechtermuis explorer.exe error[/rml]
[rml][ W2k] Explorer error bij gebruik rechtermuis knop[/rml]
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Nu ik even aan het terug denken ben is dit sinds ik een registerkey heb verwijderd die ervoor zorgde dat ik .avi bestanden niet kon verplaatsen/deleten. Deze info had ik van deze site gehaald en het werkte perfect, alleen kreeg ik daarna dit probleem.
Ik gebruik geen skin-programma o.i.d
Heb je toevallig de LAME codec geinstalleerd?
Die zorgde bij mij voor dergelijke problemen...
Yep en ik zie dat er nog een proggie is dat voor problemen bij iemand heeft gezorgd namelijk spysweeper, ik ga effe knutselenrb338 schreef op 13 juli 2004 @ 15:04:
Heb je toevallig de LAME codec geinstalleerd?
oh raar...ipje schreef op 13 juli 2004 @ 15:09:
[...]
Yep en ik zie dat er nog een proggie is dat voor problemen bij iemand heeft gezorgd namelijk spysweeper, ik ga effe knutselen
spysweeper is namelijk een spyware scanner... Kijk eens als je spyware hebt
Wauw, een sig!
Maar hij is wel de boosdoender, de nieuwste versie van spysweeper heeft namelijk ook de optie om met de rechtermuistoest een scan uit te voeren op een map/bestand. Nadat ik spysweeper eraf heb gehaald, werkt alles weer zoals het hoort. Ik zal contact opnemen met webroot (de makers van spysweeper) want ik heb er immers voor betaald en dan moet het werken ookouterspace schreef op 13 juli 2004 @ 15:13:
[...]
oh raar...
spysweeper is namelijk een spyware scanner... Kijk eens als je spyware hebt
Ik dank jullie allemaal voor de inzet, voorlopig doe ik het even zonder spysweeper totdat de oplossing is gevonden.
Spysweeper en ad-aware hebben geen spyware gevonden, dus het probleem is echt spysweeper.
ik heb dit probleem ook, en ook na et verwijderen van die regkey:ipje schreef op 13 juli 2004 @ 14:59:
Nu ik even aan het terug denken ben is dit sinds ik een registerkey heb verwijderd die ervoor zorgde dat ik .avi bestanden niet kon verplaatsen/deleten. Deze info had ik van deze site gehaald en het werkte perfect, alleen kreeg ik daarna dit probleem.
HKLM, "SOFTWARE\Classes\CLSID\{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}\InProcServer32"
kan iemand mij vertellen hoe deze key eruit moet zien, zodat ik hem terug kan plaaten?
Ik kan je helaas daar niet mee helpen, maar bij mij was achteraf toch spysweeper het probleem of een combinatie ergens van. Hopelijk wordt jou probleem ook opgelost want het is mateloos irritantByte_Me schreef op 13 juli 2004 @ 16:32:
ik heb dit probleem ook, en ook na et verwijderen van die regkey:
HKLM, "SOFTWARE\Classes\CLSID\{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}\InProcServer32"
ik gebruik geen skins, wel ad-aware. maar de problemen zijn ontstaan na het verwijderen van die regkey. ik wil hem dus gewoon terugplaatsen.
edit: probleem is al opgelost, registry mechanic had nog een backup staan.
edit: probleem is al opgelost, registry mechanic had nog een backup staan.
[ Voor 22% gewijzigd door Byte_Me op 13-07-2004 17:58 ]
Verwijderd
Hmmm,... schiet het mij te binnen dat ik ook zoiets meegemaakt heb
Ik wou met rechtermuisknop de map "koppelingen" in mijn favorieten verwijderen en IE liep keer op keer ook vast
Ik heb Spyweeper ook onlangs geinstalleerd
Morgen eens Spysweeper eraf halen en kijken of het probleem in IE verdwijnd.
Ik wou met rechtermuisknop de map "koppelingen" in mijn favorieten verwijderen en IE liep keer op keer ook vast
Ik heb Spyweeper ook onlangs geinstalleerd
Morgen eens Spysweeper eraf halen en kijken of het probleem in IE verdwijnd.
Pagina: 1