Ik heb dus een probleem. Pas stond er op tweakers.net een bericht over het omzeilen van inlogvensters. Je moest dan de UserAgent, het visitekaartje van je browser veranderen. Door dat te doen dachten websites dat je de GoogleBot was en zou je soms niet hoeven in te loggen. Dit heb ik dus gedaan, je moest dan je registry settings aanpassen. Dit is de locatie van de registry settings:
HKEY_local_user - software - microsoft - windows - current version - internet settings - 5.0 - user agent. Alle waarden moest je wijzigen in googlebot/2.1 ofzo. Ik heb het geprobeerd, maar het werkte niet echt. Dus heb ik alle waarden weer terugveranderd. Zo ziet het er nu uit:
(standaard) mozilla/4.0
Compatible compatible
platform windows
version msie
Dit zijn de settings voordat ik in regedit ging klooien. Toch denkt bijvoorbeeld www.bungie.net dat ik met firefox surf en hij geeft dan een foutmelding, dat hij alleen macOS en IE ondersteund.
Ik heb regedit al een paar keer gecontroleerd, aan anderen gevraagd wat bij hun de settings waren (zelfde als die van mij) en heb al vaak gereboot. Toch blijft bungie.net denken dat ik niet met IE surf, echt vreemd.
Kan iemand me helpen??
Mijn OS is Windows XP Pro
Browser is volledig geupdate IE 6
HKEY_local_user - software - microsoft - windows - current version - internet settings - 5.0 - user agent. Alle waarden moest je wijzigen in googlebot/2.1 ofzo. Ik heb het geprobeerd, maar het werkte niet echt. Dus heb ik alle waarden weer terugveranderd. Zo ziet het er nu uit:
(standaard) mozilla/4.0
Compatible compatible
platform windows
version msie
Dit zijn de settings voordat ik in regedit ging klooien. Toch denkt bijvoorbeeld www.bungie.net dat ik met firefox surf en hij geeft dan een foutmelding, dat hij alleen macOS en IE ondersteund.
Ik heb regedit al een paar keer gecontroleerd, aan anderen gevraagd wat bij hun de settings waren (zelfde als die van mij) en heb al vaak gereboot. Toch blijft bungie.net denken dat ik niet met IE surf, echt vreemd.
Kan iemand me helpen??
Mijn OS is Windows XP Pro
Browser is volledig geupdate IE 6
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!