"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Afgedankte computers vraag

Probleem is niet eens de grap, maar de hele alinea eronder:
Ramzzz schreef op 08 juli 2004 @ 11:30:
Ik geloof dat alles vanaf de Pentium 2 nog genoeg gebruikt wordt in NL, zo heb ik er zelf een nodig voor mijn zoontje van 3 (ok, luxeprobleem, ik had die van mijzelf doorverkocht)...
Ik ben bang dat de 1GHz negatieve 'laat ook maar' reacties losgemaakt heeft. Iedereen zal zijn Pentium nix.xix wel gratis willen weggeven. En wat doe je qua beeldschermen? OS? Alles preinstalled? - niet dat ik je project onderschat, ik zou er gewoon meer over willen weten als potentiele donor...
Terwijl daarboven de volgende 2 posts staan:Harm schreef op 08 juli 2004 @ 00:54:
Zullen we verder niet inhoudelijk ingaan op het project van de TS? Hij heeft deze doelen gesteld en overleg erover kan ongetwijfeld elders.
TS: heb je een antwoord op mijn vragen?
Besides... Je hebt een mod-break in je post. Big deal, let ff wat er wordt gezegd. Ben je het er niet mee eens, dan kan je de betreffende mod toch even mailen?Steve schreef op 08 juli 2004 @ 02:52:
[...]
Wat is er onduidelijk aan het bovenstaande? Buyers Zone is nadrukkelijk niet bedoeld voor inhoudelijke discussies over reacties / advertenties et cetera op de Frontpage, begin hier dan alsjeblieft niet aan.
[ Voor 99% gewijzigd door BtM909 op 13-07-2004 13:59 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
De BZ is in eerste instantie bedoeld voor dat soort vragen en de mods wilden ervoor zorgen dat het daarover ging: wat * Steve ook probeert uit te leggen in zijn eerdere post.
die modbreak is gewoon ervoor bedoeld om extra aandacht te richten op iets dat al twee maal eerder door moderatoren was gezegd, in 'normale' posts.
verder was het niet bedoeld als opmerking dat 'grapjes niet zouden mogen' en ik deel ook BtM909's eerder opmerking dat dat er niet echt in te lezen valt, dat de tekst van de modbreak zelf al redelijk duidelijk was.
[ Voor 11% gewijzigd door RM-rf op 13-07-2004 14:46 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen