ik heb nu iets meer als 1000 mp3s met allemaal keurige bestandsnamen. voor me mp3 speler moet ik dus keurige ID3 tags hebben.
aangezien ik geen zin heb om alles met de hand te doen, zoek ik een proggie dat als in een batch serie de MP3 bestandsnaam zet in het ID3 tag vakje TITLE.
op me mp3 speler HEB IK
ingesteld dat ik alleen de titel wil zien dus op bovenstaande manier zie ik alsnog het hele artiest-nummer verhaal.
dus:
- batch
- bestandsnaam op de plek van TITLE
ik heb zelf al het proggie TagScanner geprobeerd maar die werkt niet of nauwelijks goed....
edit
en voordat ik zomaar wat proggies ga uitproberen wil ik eerst hier wat voorbeelden zien. ik heb nl. al eens gehad dat mijn 800 mp3's allemaal TRACK 01 - 0800 waren gerenamed
aangezien ik geen zin heb om alles met de hand te doen, zoek ik een proggie dat als in een batch serie de MP3 bestandsnaam zet in het ID3 tag vakje TITLE.
op me mp3 speler HEB IK
dus:
- batch
- bestandsnaam op de plek van TITLE
ik heb zelf al het proggie TagScanner geprobeerd maar die werkt niet of nauwelijks goed....
edit
en voordat ik zomaar wat proggies ga uitproberen wil ik eerst hier wat voorbeelden zien. ik heb nl. al eens gehad dat mijn 800 mp3's allemaal TRACK 01 - 0800 waren gerenamed
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 13:19 ]