Hallo,
Na een paar minuten spelen valt automatisch de monitor uit en loopt de pc vast.
Soms is het zelfs zo erg dat ie niet eens meer kan worden gereset, alleen door een hardware matige bios reset....
Ik heb alle drivers geprobeerd, en alleen met de omega driver werkte hij (nadat ik hem wat terug klokte in radlink) wel.
Ik weet niet of de videokaart kapot is, de fan draait prima.
Misschien iets met de voeding??? Help!
ps: ik heb nog niet de temperatuur kunnen meten, dat doe ik vanavond met speedlink.
Dit probleem lijkt op veel van de andere in alle forums ware het niet dat de mijne zo heftig vastloopt dat ie niet eens meer opstart.... en bios hardware matig resetten kan nooit goed zijn....
gr. Daan
systeem:
PIV - 3200 mhz
512 mb ram
Club 3d Ati Radeon 9800 pro
Na een paar minuten spelen valt automatisch de monitor uit en loopt de pc vast.
Soms is het zelfs zo erg dat ie niet eens meer kan worden gereset, alleen door een hardware matige bios reset....
Ik heb alle drivers geprobeerd, en alleen met de omega driver werkte hij (nadat ik hem wat terug klokte in radlink) wel.
Ik weet niet of de videokaart kapot is, de fan draait prima.
Misschien iets met de voeding??? Help!
ps: ik heb nog niet de temperatuur kunnen meten, dat doe ik vanavond met speedlink.
Dit probleem lijkt op veel van de andere in alle forums ware het niet dat de mijne zo heftig vastloopt dat ie niet eens meer opstart.... en bios hardware matig resetten kan nooit goed zijn....
gr. Daan
systeem:
PIV - 3200 mhz
512 mb ram
Club 3d Ati Radeon 9800 pro