Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:31

Flapmo

and back is gigi!

Topicstarter
Sinds 2 dagen heb ik hier even een Sony MZ-R700 liggen met een casette of 5. Nu wilde ik deze via de line-out van me pc beschrijven. Ze zijn van mijn zus en heb dus de beschrijving niet hier. Zij is aan het werk en ik heb nog 1 dag om op te nemen voor ik op vakantie ga.

Nu het probleem. Opnemen lukt me inmiddels prima (ook niet zo lastig) maar nu vroeg ik me af of je ook automatisch nummers kon instellen? Nu moet ik hele tijd een T-mark geven (zelf drukken als het volgende nummer komt) anders wordt het 1 lang nummer waar ik niet veel zin in heb.

Heb verschillende fora's gelezen (http://forums.minidisc.org en links daarin +google en hier de search) maar kon niets vinden? Zag wel iets over met nero een img maken en die via programme NET-MD dan laten tapen. Werkt dit ook op MZ-R700?

Alvast bedankt

//edit
Heb de user manual gevonden. Zal die nu even doorlezen.

//edit2
Hm, die Sync Rec mode maar eens proberen.

//edit3
Ik denk dat het idd met SYNC REC moet werken, "a new mark is added after a 2 second silent". Dat moet dus werken.

[ Voor 16% gewijzigd door Flapmo op 13-07-2004 13:16 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-11 14:26
Sowieso heb je aan de NetMD software niks, aangezien de R700 geen NetMD is. Ik geloof dat die sync mode alleen werkt bij optical cable (ik neem altijd zo op met mn R700), maar het zou ook kunnen dat hij na 2 seconden stilte op de analoge line-in zelf een t-mark invoegt - dat zou dan in de handleiding moeten staan. Dit is een van de vervelenderende dingen van de oude generatie minidiscs :)

Aha okee, zie dat je die 2 seconden nu zelf hebt uitgevonden. Er zijn geloof ik tooltjes voor winamp die hem automatisch 2 seconden laten wachten.

[ Voor 17% gewijzigd door Finwe op 13-07-2004 13:18 ]

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

2 seconden stilte is de enige manier die je kunt gebruiken (zonder extra hardware te kopen).

Het is ook mogelijk om een CD te branden, deze in een CD speler te doen met een optical line-out, en deze optical lineout met een optisch kabeltje te verbinden met de line in van je MD speler.
Dan worden de track marks wel automatisch gezet.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 20:30

JohnD

Bernd

aangezien je aan het crossposten bent in de HK zal ik dat ook maar doen:

http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=17862

voor je pauzes in winamp

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• Flapmo
  • Registratie: April 2000