There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes
Verwijderd
Was een pakket van volgens mij Symantec.
Heb even zelf gezocht:
http://www.symantec.com/sabu/sysworks/basic/features.html
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 12:54 ]
Verwijderd
Dat is volgens mij inderdaad Symantec, tenzij dat een ander produkt is.
Ik dacht dat dat namelijk van Quarterdeck was vroeger...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 12:53 . Reden: was bijna dubbelpost :P ]
Ik ben alleen bekend met Windows, maar daar kan je in configuratiescherm toch gewoon doen wat jij wil? (software verwijderen dus)
[ Voor 13% gewijzigd door Haan op 13-07-2004 12:53 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
Nee, dat gaat niet zover, en is vaak niet 'volledig' verwijderd.hantheman.tk schreef op 13 juli 2004 @ 12:52:
Voor welk OS?
Ik ben alleen bekend met Windows, maar daar kan je in configuratiescherm toch gewoon wat jij wil?
//edit//
Pakketten zoals Cleansweep monitoren een install, loggen alles wat gebeurt en draaien dat naderhand weer terug als je 't weg wilt hebben.
//edit//
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 12:54 ]
Wise is een installer, das geen uninstaller
Geef trouwens eens aan wat je zelf al gedaan hebt (gezocht en zo
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Verwijderd
Bekijk mijn linkje eens. Staan nog steeds te koop
http://www.symantec.com/sabu/sysworks/basic/features.html
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 12:55 ]
There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes
Als er iets foutliep, kon je het wel vergeten...
Beste IMO: zelf een soort installer schrijven(proggen dus), uninstaller erbij, en dat laten draaien. Kan zo moeilijk niet zijn
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik ben nu de programmas aan het inventariseren en bekijken.Spider.007 schreef op 13 juli 2004 @ 13:17:
JEV, ik mis even wat je zelf al gevonden hadZoals je in dit topic ziet zijn er nogal wat mogelijkheden. Wellicht kun je je eisen wat beter specificeren; of kom je er met de gegeven informatie wel uit?
Wise is inderdaadt een installer dus ==> no go.
Cleansweep heb ik maar ik vindt er te weinig info over om het eens een keer te proberen. (Bijv. verwijdert het ook de ginstalleerde register sleutels)
Verwijderd
Maar zoals hierboven ergens al gezegd was. Als het misgaat met cleansweep kan het ook echt goed misgaan.