weet iemand hoe je het beste een grasmaaier radiografisch kunt maken. kheb al gekeken maar kon niks vinden misschien weten jullie iets.
Niks gevonden ?
Je kan misschien al eens beginnen te zoeken naar sites over modelbouw auto'tjes en dergelijke (dus die op afstand te besturen zijn). Qua werking zal het wel ongeveer hetzelfde zijn.
Je zal ook je grasmaaier moeten voorzien van zwenkbare voorwielen vermoed ik, anders zal het bochtenwerk een beetje tegenvallen denk ik
Je kan misschien al eens beginnen te zoeken naar sites over modelbouw auto'tjes en dergelijke (dus die op afstand te besturen zijn). Qua werking zal het wel ongeveer hetzelfde zijn.
Je zal ook je grasmaaier moeten voorzien van zwenkbare voorwielen vermoed ik, anders zal het bochtenwerk een beetje tegenvallen denk ik
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Een Grasmaaier is geen PC-related hardware en je zit derhalve nogal verkeerd hier in Overige Hardware en eveneens op GoT. Probeer het eens in Stuffis Generalis (moet je wel eerst minimaal 100 nuttige posts maken, mocht je er toegang toe willen krijgen, zie ook de FAQ van LA), maar niet zonder dat je überhaupt enige vorm van inzet toont. Deze topicstart is namelijk ook nog behoorlijk mager. Alsof wij alles maar zelf mogen voorkauwen. En dat is ook niet de bedoeling hier op GoT.
Zie verder ook het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/].
Het balletje ligt hier écht bij jou.
Zie verder ook het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/].
Het balletje ligt hier écht bij jou.
[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 13-07-2004 12:50 ]
Dit topic is gesloten.
![]()