Hallo mensen ik zit met het volgende probleem.... ik woon sinds kort opmijzelf via een anti-kraak stichting dit houd in dat ik minimaal 3 maanden op 1 locatie zit of langer en dan moet ik weer verhuizen (sommige verklaren me voor gek) probleem is nu echter dat ik niet zonder internet kan ivbm met me beroep.... en ook gewoon internet moet hebben omdat het gewoon een bron van informatie verschaft..
Jullie begrijpen mijn vraag waarschijnlijk al... wat voor mogelijkheden heb ik nu ? Ik zie het niet zitten om via me mobiele telefoon te gaan internet want dit is langzaam lijkt me en ook nog een heel erg duur... chello of andere breedband bedrijven gaan moeilijk doen "denk ik" ivbm die constante verhuizing ? ADSL leek me ook geen optie omdat je vaak een jaar contract moet afsluiten voor een vaste locatie ... die ik dus niet heb...
Zijn er misschien mensen die mij op het juiste spoor kunnen zetten ?
Vriendelijke groetjes,
Nick
Jullie begrijpen mijn vraag waarschijnlijk al... wat voor mogelijkheden heb ik nu ? Ik zie het niet zitten om via me mobiele telefoon te gaan internet want dit is langzaam lijkt me en ook nog een heel erg duur... chello of andere breedband bedrijven gaan moeilijk doen "denk ik" ivbm die constante verhuizing ? ADSL leek me ook geen optie omdat je vaak een jaar contract moet afsluiten voor een vaste locatie ... die ik dus niet heb...
Zijn er misschien mensen die mij op het juiste spoor kunnen zetten ?
Vriendelijke groetjes,
Nick