Toon posts:

ie scherm enorm klein.

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik internet explorer gebruik en opstart is het scherm gewoon beeldscherm vullend, zodra ik echter op een link druk krijg ik de pagina in postzegel formaat. dit is vrij irritant. ik heb google en de search gebruikt maar vind niet een relevant topic hierover ahoewel ik wel denk dat dit een vaker voorkoment probleem is.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat als ik op een link druk het gewoon weer beeldvullend opent ipv postzegel formaat?

Maak gebruik van wiondows xp pro met sp1.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 11:13

André

Analytics dude

Even het scherm groter slepen en dan IE afsluiten, de volgende keer zou hij met dat formaat terug moeten komen.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:27

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Vraagje :)

Word hij geminimaliseerd geopend :? Moet je hem niet maximaliseren maar vergroten, zo word hij vervolgens op die grootte geopend.

verder dit is een goede zoekcriteria:
venster gemaximaliseerd openen
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 18:05:
Probeer eens het volgende : Nadat je het scherm via rechtermuisknop hebt gemaximaliseerd tijdens het sluiten van dat scherm de shift toets ingedrukt houden.
Nu hoort het de volgende keer vanzelf op maxi formaat te openen

[ Voor 85% gewijzigd door Outerspace op 13-07-2004 10:53 ]

Wauw, een sig!

• HaveBlue
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-04 13:00
Rechtsklikken, "openen in nieuw venster", klaar.

"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

theplayerr,

Ik zie wederom geen enkel initiatief van jouw kant om dit probleem op te lossen. Zoals je zelf al zegt komt het probleem inderdaad vaker voor - maar desondanks vertel je niet eventjes waar je al op gezocht hebt.

Ook heb je helaas niet de moeite genomen even de Windows Operating Systems Policy te lezen - dan had je kunnen zien dat vragen over Internet Explorer niet in Windows Operating Systems thuishoren, maar in Software Algemeen. Ook had je dan gezien dat je topic titel niet juist is.

Als je vervolgens in Software Algemeen aangekomen was, had je in de faq: Hoe krijg ik een nieuw scherm op de juiste grootte? kunnen vinden :)

Dit topic is gesloten.