Alternatieve Divx Players met streaming

Pagina: 1
Acties:

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-12-2025
Ik heb verscheidene topics doorgelezen maar ben het overzicht kwijtgeraakt. Ik ben op zoek naar een Divx player met streaming functionaliteit. Heb zelf al een Kiss DP500 maar die ondersteunt geen GMC en QP. Nu ben ik ook nog een geregeld films tegengekomen met XviD die ook niet draaiden. Nu wil mijn broer er een gaan kopen om de progressive scan op z'n breedbeeld beamer te zetten.

Mijn vraag is simpel : zijn er inmiddels betere varianten op de markt die betere ondersteuning hebben en die ook streaming met hetzelfde gebruikersgemak voorzien ? En dus ook progressive scan

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:07

PoweRoy

funky!

Spam schreef op 13 juli 2004 @ 10:28:
Ik heb verscheidene topics doorgelezen maar ben het overzicht kwijtgeraakt. Ik ben op zoek naar een Divx player met streaming functionaliteit. Heb zelf al een Kiss DP500 maar die ondersteunt geen GMC en QP. Nu ben ik ook nog een geregeld films tegengekomen met XviD die ook niet draaiden. Nu wil mijn broer er een gaan kopen om de progressive scan op z'n breedbeeld beamer te zetten.

Mijn vraag is simpel : zijn er inmiddels betere varianten op de markt die betere ondersteuning hebben en die ook streaming met hetzelfde gebruikersgemak voorzien ? En dus ook progressive scan
ik denk geeneen :>
enigste dvdspeler met netwerkkaart die ik heb gevonden is de dp500(en varianten) en de pinnacle showcenter maar dar kan je geen cds indoen dus 8)7

als je ff naar t KISS topic gaat zie je dat de makers van Ezlink zorgen voor een streaming decoder, dus dat je pc t uitrekend en de dvdspeler t laat zien zodat je GMC en QP kan zien >:)

(nog geen enkele dvdspeler kan GMC en QP aan dag ik)

[This space is for rent]

• Lurge
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Lurge

ActueleWind

kan de X-box dit ook niet? Ik ben van plan een X-box aan te gaan schaffen maar als iemand weet dat dit niet kan dan ga daar nog eens hard over nadenken.
En kan een ShowCenter echt alles afspelen (heeft iemand hier ervaring mee?)

[ Voor 21% gewijzigd door Lurge op 13-07-2004 13:25 ]

ActueleWind

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-12-2025
Ja ok, de XBOX kan het inderdaad. Maar mijn broer is niet zo'n tweakers om daarmee te klieren. Bovendien ziet dat ding er niet uit en hij gaat toch ook een beetje voor de looks

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Yamada DVX-6600 deel II

:-) Yamada Divx spelertje kan blijkbaar wel GMC en QP aan

Heb die drive zelf ook en met geen enkele Divx last...mmm... raar beestje!

Het levert geen oplossing voor je probleem , maar... er zijn wel Divx spelers die dus GMC en QP aan kunnen.

Probeer dat stream programma-tje van een van de postings boven deze!

[ Voor 33% gewijzigd door swampy op 13-07-2004 13:48 ]

There is no place like ::1