Ik heb een SVCD liggen als image file (.bin .cue), hoe moet ik die openen als ik de film wil bekijken? Hoe zou ik die moeten branden? Ik heb al vele topics hierover gelezen maar tot nog toe werkt het niet.
Verwijderd
kijken op je pc ken je doen via een virtual mount programma zoals deamon tools....daar kun je de image inlaten lezen en dan zie je de normale bestanden...
branden ken je doen met cdr-win...maar als je .bin renamed naar .nrg en de .cue opent via notepad, dan staat daar een burn mode....en dan kun je hem ook makkelijk branden via nero
soms kun je SVCD bekijken op je standalone dvd speler, maar dan moet hij dit wel aankunnen..anders kun je hem op je pc bekijken dmv. de MPEG map op te zoeken volgens mij, daar staat dan een .mpeg bestand in die je met Windows media player ken openen
hopelijk heb je er wat aan....
branden ken je doen met cdr-win...maar als je .bin renamed naar .nrg en de .cue opent via notepad, dan staat daar een burn mode....en dan kun je hem ook makkelijk branden via nero
soms kun je SVCD bekijken op je standalone dvd speler, maar dan moet hij dit wel aankunnen..anders kun je hem op je pc bekijken dmv. de MPEG map op te zoeken volgens mij, daar staat dan een .mpeg bestand in die je met Windows media player ken openen
hopelijk heb je er wat aan....
Je kan die .bin uitpakken met nero , isobuster, daemon tools 
dan heb je die film uitgepakt, en dan kijk je hem
//edit: ik zie ook net dat je hem wilt branden...
Nero gebruiken voor het branden
dan heb je die film uitgepakt, en dan kijk je hem
//edit: ik zie ook net dat je hem wilt branden...
Nero gebruiken voor het branden
[ Voor 29% gewijzigd door Outerspace op 13-07-2004 10:28 ]
Wauw, een sig!
Verwijderd
je neemt Nero of een ander programma, je kiest : Burn image, je kiest de .cue file, en branden maar
Als je ff zoekt naar "brandden .bin" vind je toch genoeg zeker?
Als je ff zoekt naar "brandden .bin" vind je toch genoeg zeker?
Gewoon branden met Nero.
Via recorder image branden image opzoeken schijfje in de brander en branden maar.
Daarna afkijken op dvdspeler (die SVCD ondersteund)
Shit te laat
Via recorder image branden image opzoeken schijfje in de brander en branden maar.
Daarna afkijken op dvdspeler (die SVCD ondersteund)
Shit te laat
[ Voor 7% gewijzigd door Dirtyharry op 13-07-2004 10:26 ]
Ja ok, ik had hem al geopend met isobuster. Maar dan krijg ik allemaal mappen en het aveq.mpg bestand ofzoiets deze kan ik niet openen met mijn players.
Verwijderd
elke CD-ROMspeler kan toch een (S)VCD afspelen, zolang je maar een software DVD speler/proggie hebt, WinDVD, PowerDVD...
dan kan hij dus corrupt wezenVerwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 10:30:
Ja ok, ik had hem al geopend met isobuster. Maar dan krijg ik allemaal mappen en het aveq.mpg bestand ofzoiets deze kan ik niet openen met mijn players.
welke foutmeldingen geven je players?
en welke players gebruik je?
Wauw, een sig!
geen foutmeldingen maar hij draait gewoon niet, pc zit wat te laden maar op den duur krijg je dat het programma niet meer reageert hij is overigens ZEKER niet corrupt dus dr moet iets anders zijn. mediaplayer / realone player
vlc player!!
die speelt bin (of het cue file) af zonder dat je hem hoeft uit te pakken
http://www.videolan.org/
die speelt bin (of het cue file) af zonder dat je hem hoeft uit te pakken
http://www.videolan.org/
Dit staat zo'n beetje op alle guide sites uitgelegd, met een beetje logisch zoekwerk kom je daar makkelijk uit.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()