Toon posts:

I-Mode

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb I-mode op mijn toestel zitten, maar wil een nieuwe mobiel aanschaffen. (Een simlock-vrije siemens s55 zonder nieuw abonnement.) Is het mogelijk om na het verwisselen van de sim-kaart ook op de siemens s55 gebruik te maken van i-mode?

Bedankt voor jullie reactie

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-02 23:47

Sebastiaan

....

volgens de imode site van kpn kan de s55 imode aan.
link

• nautaonline
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:06
Is geen enkel probleem! zolang de i-mode instellingen er maar instaan!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Zoals al gezegd ondersteunt deze telefoon i-mode dus zolang je de juiste instellingen gebruikt (gewoonlijk zitten de instellingen er zelfs al in :)) is er geen probleem.

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-02 11:27
Dit is waarschijnlijk niet mogelijk. KPN heeft voor haar i-mode dienst een S55 met aangepaste software. Een standaard S55 zal dus helaas niet werken, de normale s55 heeft een wap browser ipv een ihtml browser.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Op de Siemens website staat dit:
Er is nu ook een S55 met i-mode browser. De S55 i-mode telefoon is alleen verkrijgbaar bij de I-mode verkooppunten. Ga voor meer informatie betreffende I-Mode naar: www.imode.nl
Kans dat hij niet werkt dus... |:(

Verwijderd

Helaas,

I-mode is qua programeertaal anders dan gewone wap pagina's (V Live, Orange World enz.) Laten we zeggen dat I mode werkt (volgens mij) met cHTML en wap pagina zijn voor mijn part zHTML. Je toestel moet dat dus wel kunnen 'lezen'.

En niet iedere S55 kan dat. Dus check het eerst wel goed, voordat je het gaat kopen. Ik weet zelf niet of siemens ook de I-mode versie los heeft uitgebracht.

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Volgens mij kan dat best wel, ik heb op mijn SE T630 nu ook imode, terwijl dat volgens kpn niet zou moeten kunnen. Hoe je de instellingen erin zet, zie mijn 1e reply in dit topic.
Pagina: 1