Disclaimer:
Dit topic is niet primair geopend om een discussie aan te wakkeren, maar dient meer als voorbeeld hoe een lopende discussie in een topic overzichtelijk te houden door het openen van off-spin topics.
Naar aanleiding van de opmerkingen in Is het niveau op W&L te hoog? over het al dan niet WO-onderlegd moeten zijn voordat je je student mag noemen:
Van Dale:
stu·dent (de ~ (m.), ~en)
1 iem. die studeert in het tertiair onderwijs => studerende
2 iem. die aanleg heeft voor studie of die veel van studeren houdt => studiehoofd
Dan gaat het er nog om wat er onder tertiar onderwijs verstaan wordt. Ik heb gezocht, maar geen definitie kunnen vinden.
Ik denk aan:
Primair = Basisonderwijs
Secundair = wat daar op volgt: Voortgezet onderwijs
Tertiar = wat daar weer op volgt: MBO, HBO en WO
Dit topic is niet primair geopend om een discussie aan te wakkeren, maar dient meer als voorbeeld hoe een lopende discussie in een topic overzichtelijk te houden door het openen van off-spin topics.
Naar aanleiding van de opmerkingen in Is het niveau op W&L te hoog? over het al dan niet WO-onderlegd moeten zijn voordat je je student mag noemen:
Van Dale:
stu·dent (de ~ (m.), ~en)
1 iem. die studeert in het tertiair onderwijs => studerende
2 iem. die aanleg heeft voor studie of die veel van studeren houdt => studiehoofd
Dan gaat het er nog om wat er onder tertiar onderwijs verstaan wordt. Ik heb gezocht, maar geen definitie kunnen vinden.
Ik denk aan:
Primair = Basisonderwijs
Secundair = wat daar op volgt: Voortgezet onderwijs
Tertiar = wat daar weer op volgt: MBO, HBO en WO
[ Voor 4% gewijzigd door GeeBee op 13-07-2004 09:48 ]
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.