Catalyst 4.7 performance drastisch slechter :S

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06-2025

Lienuks

Meet People Get Connected!

Topicstarter
Goedemorgen mensen...

Gisteren heb ik mijn 4.7 catalyst drivers geinstalleerd en nu is het zo als ik bijvoorbeeld een dvd-image of een xvid afspeel ( In mediaplayer 9 en/of PowerDVD ... dat ie dan random begint te haperen ik heb dit voorheen nooit gehad.
NFSU Wil wel gewoon snel lopen op 1280x960 dus vind het nogal vreemd.

Sys specs

Athlon XP 1800
K7S5A
512DDR
Radeon 9800 Pro 128MB DDR SGRAM
Windows XP (Incl SP1)
NEC1300-A
PLEXTOR 40X Burner
100GB IDE
240GB RAID-0

Hellup :D

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

deinstalleer en installeer 4.6 weer..

Opgelost.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:17

The Eagle

I wear my sunglasses at night

^^^ Met stom ;) En verder hebben we hier volgens mij aparte topics voor (kom niet vo vaak in VB)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Pakjebakmeel
  • Laatst online: 27-06 11:52
Probeer anders ook eens je chipset drivers als en dan de catalyst; als alleen catalyst reinstallen niet werkt

• Lienuks

Lienuks

Topicstarter
Haha deinstalleer lekker is dat :)

Ik heb een thread over catalyst drivers gelezen in deze sectie vandaar dat ik hem hier ook gepost heb.

Heb wel gelezen dat de nieuwe driver automatisch AA inschakeld ik weet niet of dit waar is en ik weet ook niet of het daardoor zou kunnen komen...

• Hann1BaL
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Lienuks schreef op 13 juli 2004 @ 09:46:
Haha deinstalleer lekker is dat :)

Ik heb een thread over catalyst drivers gelezen in deze sectie vandaar dat ik hem hier ook gepost heb.

Heb wel gelezen dat de nieuwe driver automatisch AA inschakeld ik weet niet of dit waar is en ik weet ook niet of het daardoor zou kunnen komen...
Kijk je instellingen is na en als AA aanstaat, zet het eens uit en kijk wat er dan gebeurt.

Kom op zeg, dat kan je zelf toch ook wel bedenken dan

edit:
was minder onaardig bedoelt dan dat het blijkbaar overkomt. NOFI eigenlijk. Een beetje kritiek moet je ook wel kunnen hebben, maar had het even anders kunnen formuleren.

[ Voor 32% gewijzigd door Hann1BaL op 13-07-2004 13:13 ]

• Lienuks

Lienuks

Topicstarter
Uhmnn natuurlijk kan ik dat zelf bedenken... ik vroeg jullie alleen of jullie weten of dat automatisch gebeurt? Ik heb AA niet hoeven uitzetten omdat het uitgeschakeld staat. Dat was mijn vraag ook niet.Ik vroeg naar aanleiding van andere artikelen of het waar is dat AA auto ingeschakeld word bij catalyst 4.7 en of dat de oorzaak kan zijn.

Dus relax een beetje... 8)7

• Pakjebakmeel
  • Laatst online: 27-06 11:52
een beetje aardiger mag natuurlijk ook wel maar tis natuurlijk wel een gathering of tweakers en tweakers kunnen simpele dingen als een vinkje uitzetten natuurlijk zelf wel ipv een ander het te laten doen.

[ Voor 31% gewijzigd door Pakjebakmeel op 13-07-2004 11:49 ]

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 21:02

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

heb je die 4.7 over de 4.6 gedraait~?

probeer anders eens via de atiuninstaller em te deinstalleren, nee antwoorden op reboot, en even drivercleaner draaien..

elke update werkt beter (mijn persoonlijke mening) lijkt me zoiets, dus over elkaar geinstalleerd ofzo...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Verwijderd

Pakjebakmeel schreef op 13 juli 2004 @ 11:47:
een beetje aardiger mag natuurlijk ook wel maar tis natuurlijk wel een gathering of tweakers en tweakers kunnen simpele dingen als een vinkje uitzetten natuurlijk zelf wel ipv een ander het te laten doen.
offtopic:
Alleen het feit dat windows/de catalysts zo wispelturig is de vinkjes uit zich zelf bijvoorbeeld aan te zetten is minder :( (agp op 8x zetten ipv 4x en weer crashes krijgen in games :()

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 21:02

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

kan aan mij liggen, maar na correct verwijderen en opn installeren zal elke CAT versie in default setttings staan, heb het nog nie meegemaakt dat het anders instelde... (maar dan draai ik dus ook niet de setup over bestaande geinstalleerde versies... :+ )

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

En dan met name het gedeelte over zelfwerkzaamheid.

Bovendien horen er geen MSN smileys op GoT, al helemaal niet in een topictitel

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.