Gegroet Tweakers,
Ik heb kort geleden een systeem opnieuw geinstalleerd, het gaat om het volgende systeem:
Dual P3 1Ghz
1024MB SDRAM 133mhz
Asus CUV4X-DLS
LSI Logic 53C1010-33 SCSI controller (onboard)
Quantum Atlas V 36 WLS SCSI disk
WinXP incl Sp. 1 & volledig geupdate.
Draait op zich wel leuk, maar 1 ding bevalt me nogsteeds niet. In de bios van de LSI Logic adapter geeft hij aan dat mijn harde schijf na installatie van de stuurprogramma's 160MB/s aan moet kunnen, nou geloofde ik dat al niet helemaal maar ik heb net een test gedraaid met sisoft sandra en ik haal maar 20MB/s
Weet iemand of ik nog wat vergeten ben?
De volgende dingen heb ik al geprobeert:
- Installatie van ASPI drivers van de LSI website
- Bios update Asus mobo
- Bios update LSI adapter (werkte niet, hij kon de controller niet vinden
)
- Installatie mobodrivers
Schrijfcache e.d. staan allemaal goed ingesteld, ik weet alleen nie of UDMA aan staat (kan dat eigenlijk wel bij SCSI schijven? Heb nog niet veel ervaring met SCSI disks
)
De Disk staat in z'n eentje op de controller aangesloten, op de volgende connector na de disk zit een terminator.
Kan iemand mij helpen?
Ik heb kort geleden een systeem opnieuw geinstalleerd, het gaat om het volgende systeem:
Dual P3 1Ghz
1024MB SDRAM 133mhz
Asus CUV4X-DLS
LSI Logic 53C1010-33 SCSI controller (onboard)
Quantum Atlas V 36 WLS SCSI disk
WinXP incl Sp. 1 & volledig geupdate.
Draait op zich wel leuk, maar 1 ding bevalt me nogsteeds niet. In de bios van de LSI Logic adapter geeft hij aan dat mijn harde schijf na installatie van de stuurprogramma's 160MB/s aan moet kunnen, nou geloofde ik dat al niet helemaal maar ik heb net een test gedraaid met sisoft sandra en ik haal maar 20MB/s
Weet iemand of ik nog wat vergeten ben?
De volgende dingen heb ik al geprobeert:
- Installatie van ASPI drivers van de LSI website
- Bios update Asus mobo
- Bios update LSI adapter (werkte niet, hij kon de controller niet vinden
- Installatie mobodrivers
Schrijfcache e.d. staan allemaal goed ingesteld, ik weet alleen nie of UDMA aan staat (kan dat eigenlijk wel bij SCSI schijven? Heb nog niet veel ervaring met SCSI disks
De Disk staat in z'n eentje op de controller aangesloten, op de volgende connector na de disk zit een terminator.
Kan iemand mij helpen?