Toon posts:

Samsung 710v

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet helemaal zeker of dit in het 710T of 710N topic moet en ik kan geen ander topic vinden over de 710v. En op Google is ook al niet veel te vinden. Maar ik zou graag weten of iemand ervaringen heeft met de Samsung 710v.

Deze staat nu namelijk voor slechts €289 :o in de pricewatch. Hij is 25ms maar ik game zo af en toe (CMR4/MOHAA) dus ik denk dat dit niet heel belangrijk is. Doen of is het toch beter om eentje met een betere contrast/helderheid/ms te kopen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 09:35 ]

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-08 08:35

Pubbert

random gestoord

So! Das goedkoop, is al goedkoper dan een 15" TFT op dit moment. Ik denk niet dat dit een slecht scherm is, maar 25ms is toch wel net de ondergrens.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Topicstarter
Ja inderdaad maar het ligt er natuurlijk ook aan waar je m precies voor gebruikt. Ik denk dat af en toe gamen wel kan. Zit meestal toch alleen achter internet of office programma's. Alhoewel, filmpje kijken doe ik dan ook weer wel. :/ Maarja wat kan je verwachtten voor zo'n prijs.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

het is net wat je natuurlijk belangrijk vindt. Het is voor anderen moeilijk te beoordelen of jij nou last hebt van ghosting of niet. Voor internet is het zowiezo geen probleem natuurlijk. Je moet jezelf afvragen hoevel games je speelt en hoeveel films je kijkt en of je echt last hebt van de ghosting. Dat laatste is namelijk heel persoonlijk.

Ik kan al vrij snel goed gamen op een scherm. Als ik oplet zie ik de ghosting wel, maar stoor me er niet echt aan. Anderen storen zich mateloos. Het gaat puur om je eigen wensen.

Verwijderd

Ik heb dus de Samsung 710v (http://specs.tweak.to/5863), en ik ben meer dan tevreden over het scherm. Ik heb het scherm voor € 400 gekocht bij de Media Markt in Leeuwarden, dus ik denk dat die € 289 ex. btw is.

Ik game wel. Shooters, Flight Simulator, Formule 1 en meer. En ghosting is mij dus nog nooit opgevallen. En als het er is, ik zie het niet of ik stoor me er niet aan. En ik ben dus wel een type waar iets perfect voor moet zijn wil ik er echt plezier van willen hebben. De helderheid vind ik prima. Zwart is echt zwart en het scherm is haarscherp. Het enige wat te wensen overlaat is de voet, die vind ik niet zo sjiek, maar daar kan ik me niet zo aan storen.

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 00:13:
Ik heb dus de Samsung 710v (http://specs.tweak.to/5863), en ik ben meer dan tevreden over het scherm. Ik heb het scherm voor € 400 gekocht bij de Media Markt in Leeuwarden, dus ik denk dat die € 289 ex. btw is.
Dat is inderdaad zeer waarschijnlijk exclusief BTW, check hier de prijzen maar. €362,50 vraagt de goedkoopste aanbieder ervoor.

[ Voor 3% gewijzigd door CorteX op 22-07-2004 01:56 ]

Pagina: 1