[winXP] Desktop vreet geheugen na Catalyst 4.7 update?

Pagina: 1
Acties:

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-05 12:07
Ik heb gister De drivers voor mijn ATI Radeon 9800 PRO vernieuwd, van CAT 4.4 naar 4.7, en ineens verbruikt mijn explorer.exe 400+ mb geheugen.

Het is niet altijd zo, maar als mijn systeem even in standby is geweest, dan word hij helemaal traag en snapt hij er helemaal niks meer van, terwijl ik 768mb geheugen heb. :|

Zou iemand mij misschien kunnen vertellen waar dit aan zou kunnen liggen, kan het komen door de nieuwe drivers, of zou het iets anders zijn?

Ik hoop dat ik iemand mij kan helpen, want iedere keer rebooten vind ik ook niks.

Bij voorbaat dank

Verwijderd

al geprobeerd atiptaxx.exe uit te schakelen (ctrl+alt+del) en dan naar standby te gaan en weer terug?

• paazei
Ik zal het eens even proberen -----> ik heb het geprobeert, en hij gebruikt nu ongevver 80 mb geheugen, hij stond maar 10 seconden stand by, maar toch. ik snap er niks van, toch bedankt :)

[ Voor 74% gewijzigd door paazei op 13-07-2004 01:48 ]

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Lijkt een beetje op dat AVI probleem, omdat Xp alles wilt inladen als thumbnails...
paazei schreef op 13 juli 2004 @ 01:52:
[...]

Dat zou zeer goed het geval kunnen zijn ja, aangezien ik wel een film op me pc heb staan die het niet doet en die ik ook niet kan verwijderen. Ik heb ergens gelezen dat explorer dan gaat zoeken naar het einde van de film ,maar dat die er dan niet is en dat hij dan oneindig bezig blijft met 100% cpu load.
Heb je misschien ook een idee wat ik daaraan kan doen, want ik vind het zeer kut, om het maar even zo te zeggen.
Zoek maar eens via de search, avi+explorer of avi+delete :) het staat ook in 1 van de FAQ's :)

[ Voor 80% gewijzigd door Vorkie op 13-07-2004 02:01 ]

• paazei
Vorkie schreef op 13 juli 2004 @ 01:46:
Lijkt een beetje op dat AVI probleem, omdat Xp alles wilt inladen als thumbnails...
Dat zou zeer goed het geval kunnen zijn ja, aangezien ik wel een film op me pc heb staan die het niet doet en die ik ook niet kan verwijderen. Ik heb ergens gelezen dat explorer dan gaat zoeken naar het einde van de film ,maar dat die er dan niet is en dat hij dan oneindig bezig blijft met 100% cpu load.
Heb je misschien ook een idee wat ik daaraan kan doen, want ik vind het zeer kut, om het maar even zo te zeggen.

• paazei
E gast bedankt, ik heb het al gefixet, ik denk dat het nou wel weer goed is, deze topic kan dus wegggg.
Pagina: 1