Toon posts:

messenger 6.2 audio hapert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met de audio functie van messenger. Een audio gesprek voeren lukt wel alleen met de gene waarmee ik spreek valt het geluid steeds weg (hapert). De andere kan mij wél goed horen zonder haperingen. Ik heb de headset al vervangen zonder succes. Allebij hebben we een snelle internet verbinding , dus daar ligt het niet aan volgens mij . Het geluid valt steeds weg en dan hoor ik ruis , net of ie `m mute aan de andere kant ofzo. Mic staat vol open. Iemand enig idee , heb hier niet zo veel over in de search kunnen vinden ?

Ik heb een tweaked speedtouch home modem (router functie) en windows xp. andere kant kabel achter een router en ook windows xp. Gebruiken allebij laatste versie van messenger

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-08 22:18

w0w

Met hoeveel zitten jullie op het internet thuis? Wat is je gemiddelde ping naar een server?

Verwijderd

Topicstarter
ik zit thuis alleen erop en andere kant met 2 mensen maar,. Ik heb trouwens plane t adsl advanced en andere kant wanadoo cable broadband (dacht ik).

Ping test binnen nederland komt meestal onder de 10 ms uit. naar buitenland is dat een stuk slechter meestal boven de 100 ms :( . Valt me wel tegen

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Aangenomen dat het dus zoals je zegt niet aan je verbinding ligt, move ik 'm richting SA.

I&T -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 14:45
Ik heb dit probleem ook, erg irritant