Ik heb nog altijd geen bordje om mijn raid-0 array, die gedraaid heeft op een nf7-s, te ontzetten (dwz weer toegang kunnen krijgen tot de data die erop staan). Ik had een 8rda3+ van iemand overgenomen maar deze heeft naast s-ata raid kuren (omdat er nieuwe revisie van de 3112 controller op zit en waarvoor nog geen officiële bios uit is) ook nog andere problemen zoals alleen kunnen draaien op 100fsb en niet in dual channel mode(!).
Nu wil ik een nieuw bordje kopen aangezien ik het wel zo'n beetje gehad heb met tweedehands aankopen. Het levert nauwelijks wat op tegenwoordig en het kost mij de laatste tijd alleen maar tijd en energie.
Nu dacht ik aan de dfi infinity ultra II rev.B, maar deze heeft dus een sil3114 raid controller. Zal mijn huidige raid-0 array meteen worden herkend door deze controller?
Nu wil ik een nieuw bordje kopen aangezien ik het wel zo'n beetje gehad heb met tweedehands aankopen. Het levert nauwelijks wat op tegenwoordig en het kost mij de laatste tijd alleen maar tijd en energie.
Nu dacht ik aan de dfi infinity ultra II rev.B, maar deze heeft dus een sil3114 raid controller. Zal mijn huidige raid-0 array meteen worden herkend door deze controller?