[ABO FAQ] Opmerking wel wenselijk?

Pagina: 1
Acties:

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ik vroeg me af in hoeverre het cursief getikte in onderstaand citaat uit de abo faq is opgevallen:
Toegang tot private forum voor abonnees

Bezoekers met een abonnement hebben toegang tot een speciaal voor hen ingericht forum op GoT. Het abonneeforum heeft net als Area 61 een algemeen karakter en wordt tevens gebruikt voor feedback over de abonnementen.
Het is niet dat ik het slecht vind staan ofzo, ik vroeg me meer af of er over nagedacht is of dat dat zomaar neergezet is (Femme heeft immers A61 ;)). Het is namelijk zo dat A61 verder niet zo gepromoot wordt, er heeft ergens in 2002 ooit een klein medje gestaan dat niemand nu meer ziet; dit valt echter meer op.

Nogmaals: dit topic is puur om erop te wijzen, als jullie het prima vinden zo dan mogen jullie uiteraard met hete hangijzers voor deze draad komen :)

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat stukje is eerder bedoeld om te laten zien dat Abonneeforum voor meer doeleinden gebruikt kan worden dan alleen maar abonneezaken. Ik zie die tekst eerder als vergelijking van (forum)strekking dan als reclame.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Robin Vreuls schreef op 12 juli 2004 @ 22:49:
Dat stukje is eerder bedoeld om te laten zien dat Abonneeforum voor meer doeleinden gebruikt kan worden dan alleen maar abonneezaken. Ik zie die tekst eerder als vergelijking van (forum)strekking dan als reclame.
Niet dat ik me druk kan maken om deze opmerking in de FAQ, maar op zich kan ik de topicstarter wel gelijk geven.
Ik heb zelf geen toegang tot de Area61, en heb dus eigenlijk niet echt een idee wat het inhoudt (afgezien van die MED een tijd geleden). De opmerking verduidelijkt dus minder dan dat het nieuwe vragen oproept ("wtf is a61 :? "). :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-03 19:12
Ja :) Ik vraag me ook af of er nog wel echt gekeken word naar mensen die opvallen om erin te mogen :), of doen ze dat alleen nog maar bij de echte meubels

[ Voor 22% gewijzigd door Aphelion op 12-07-2004 23:00 ]

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
A61 is gewoon ABO, maar dan niet alleen voor ABO's B) - dat staat er immers...

sorry, erg flauw - zeker in het licht van dit topic :P

[ Voor 12% gewijzigd door G33rt op 12-07-2004 23:01 ]