Toon posts:

Overzetten voeding logitech->pioneer mogenlijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tja, dan open ik zelf maar een topic met de hoop dat jullie mijn antwoord kunnen geven op de volgende vraag:

Ik heb nog een voeding van de Logitech Z-560 liggen.
Nu kan ik (goedkoop!)aan een pioneer VSX-D512 komen, met een kapotte voeding.

Ik weet niks van de voeding van de logitech, en al helemaal niks van de voeding die standaard in de pioneer zit (ik heb pioneer al gemaild, of ze mij daar info over kunnen geven).
Maar zou ik uberhaupt die voeding kunnen over zetten, of is dit practisch onmogenlijk?

Alvast bedankt _/-\o_

Verwijderd

Wat verwacht je nou dat pioneer gaat zeggen? "Ehe ja meneer dat kan probleemloos ga vooral u gang met een van onze produkten en zorg vooral dat u uw ongeluk ook filmt zodat wij er ook nog wat aan hebben op de jaarlijkse kerstborrel."

|:( |:(

Je kan toch zelf ook wel bedenken dat zij gaan zeggen dat dat niet kan.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 23:29:
Wat verwacht je nou dat pioneer gaat zeggen? "Ehe ja meneer dat kan probleemloos ga vooral u gang met een van onze produkten en zorg vooral dat u uw ongeluk ook filmt zodat wij er ook nog wat aan hebben op de jaarlijkse kerstborrel."

|:( |:(

Je kan toch zelf ook wel bedenken dat zij gaan zeggen dat dat niet kan.
Ach ja, ik dacht; het is het proberen waard... :|

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-08 18:33

Nik

Nee ze willen natuurlijk dat jij een nieuwe aanschaft, van Pioneer!

Maar, als je het wil doen, moet je kijken of het past, alles doormeten (die voeding), vergelijken wat voor voeding het is, oftewel, veel en veel meten, proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb toch een 'positieve' reactie gehad!
Geachte heer of mevrouw,

Reagerend op uw e-mail willen wij u het volgende meedelen.

Het is mogelijk een service schema van het door u aangegeven toestel na te
bestellen.

U kunt dit telefonisch op onderstaand telefoonnummer tegen vooruitbetaling
rechtstreeks bij Pioneer bestellen of via een leverancier van Pioneer
Bijvoorbeeld een Expert dealer.

Met vriendelijke groet,

PIONEER BENELUX B.V.
Onderaan stond idd het een en ander waaronder een tel.nr.

Verwijderd

Zo'n schema is wel handig voor als je echt gaat repareren. Ik zou eerst maar eens onderzoeken wat er precies stuk is aan die pioneer. De transformator is het namelijk bijna nooit. De logitech zal wel op andere spanningen werken (zitten chipversterkers in) dan de discrete uitgang van de Pioneer. Zonder extra details kan je natuurlijk niets. Het is net Lego, als de blokjes niet passen dan gaat het niet.
Pagina: 1