Hallo all .
Ik heb windows XP home edition. Na analyse van de C: schijf krijg ik melding dat het aan te raden is om de schijf te defragmenteren. De schijf ziet er zo uit :
I I I I I I I I I I I I allemaal rode strepjes die in gelijke afstand van elkaar verwijderd zijn over de hele schijf ( zo iets zie ik voor het eerst ) . Defragmenteren dus ! Na de defragmentatie zijn de rode streepjes nog steeds niet verdwenen . Dan krijg ik de volgende melding:
De defragmentatie is voltooid voor(C:)
Enkele bestanden op dit volume kunnen niet worden gedefragmenteerd.
Controleer het defragmentatierapport voor een lijst van deze bestanden.
Rapport weergeven :
fragmenten | bestandsgrootte | bestandsnaam |
1.857 | 187GB | \system volume information\_restore{6D...
Ik heb het in veilige modus geprobeerd , Cookies verwijderd , maar het help niets.
Weet iemand een oplossing?
Ik heb windows XP home edition. Na analyse van de C: schijf krijg ik melding dat het aan te raden is om de schijf te defragmenteren. De schijf ziet er zo uit :
I I I I I I I I I I I I allemaal rode strepjes die in gelijke afstand van elkaar verwijderd zijn over de hele schijf ( zo iets zie ik voor het eerst ) . Defragmenteren dus ! Na de defragmentatie zijn de rode streepjes nog steeds niet verdwenen . Dan krijg ik de volgende melding:
De defragmentatie is voltooid voor(C:)
Enkele bestanden op dit volume kunnen niet worden gedefragmenteerd.
Controleer het defragmentatierapport voor een lijst van deze bestanden.
Rapport weergeven :
fragmenten | bestandsgrootte | bestandsnaam |
1.857 | 187GB | \system volume information\_restore{6D...
Ik heb het in veilige modus geprobeerd , Cookies verwijderd , maar het help niets.
Weet iemand een oplossing?