Toon posts:

Hoe automatisch tekst in invoerveld van perlscript vervangen

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een perlscript op mijn site staan. Dat script heeft een aantal invoervelden. Ik ben op zoek naar een code die het mogelijk maakt dat bepaalde woorden die worden ingevuld, automatisch worden vervangen door een vooraf vastgesteld ander woord.

Bijvoorbeeld:
Men vult in het invoerveld het woord AUTO in. De code moet er dan voor zorgen dat het woord AUTO automatisch vervangen wordt door VERVOERMIDDEL.

Heeft iemand zo'n code die ik kan integreren in mijn script? Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar ik heb tot nu toe niets kunnen vinden.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Hoi Marcel2004, en welkom op GoT :)

Lees even de stickies (groene mapjes bovenin het subforum) over de regels van dit (en ieder ander) subforum. Allereerst voldoet je titel niet aan de richtlijnen van Programming & Webscripting wat betreft topictitels, we zien hier graag [Perl] ervoor staan zodat iedereen snel en helder kan zien waar het over gaat. Maar belangrijker: Programming & Webscripting gaat over zelf programmeren, niet over elkaar vragen wie kant en klare code heeft. Omdat jij enkel vraagt om code in dit topic en niet een concreet probleem op wil lossen waar je zelf al (aantoonbaar) iets aan hebt gedaan, gaat dit op slot :)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.