Toon posts:

excuus

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik hier juist ben, maar m'n vraag is waarom mijn reactie weggehaald is zonder enige verklaring in draadje 'japanse schoolkinderen worden getagd'

Kom nu niet met de reden (dat zag ik later pas) dat er al zo'n soort reactie stond, dit soort dingen gebeurt nu eenmaal altijd. Net als dat reactie's op elkaar lijken e.d. mijn inziens geen reden weggemodereerd te worden.

Vriendelijke groet,

Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-08 15:16
nieuws: Japanse schoolkinderen worden voorzien van RFID-tags

Hoezo is hij weggehaald dan?
Hij is gemodereerd op '0 - overbodig', maar hij staat er nog gewoon tussen hoor :?

Leave only footprints, take only memories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Je reacties zijn niet weggehaald maar zijn gemodereerd. Vrij vertaald zijn ze voorzien van plus en/of minpunten. Waarschijnlijk staat je niveau op de frontpage ingesteld op +1 (dat kun je vinden in een listbox onder de nieuwspost). Als je deze naar 0 of -1 verandert zul je je reaktie weer kunnen vinden. Wil je wat meer info over het geheel dan kun je de TMF FAQ eens doornemen, daar vind je wat meer info hierover. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Je reactie staat gewoon op de derde pagina, en bovendien op de score "0 overbodig", dus als je ze wilt terugvinden dan moet je ff de search gebruiken, ofwel het minimumniveau om reacties te bekijken op 0 zetten en vervolgens met de listbox onderaan de pagina naar de derde pagina surfen

in het zeldzame geval dat een reactie verwijderd wordt zul je altijd een mailtje ontvangen met meer uitleg daaromtrent, maar dit gebeurt slechts heel zelden, meestal wordt een reactie als ze echt niet door de beugel kan gewoon aangepast

EDIT: doe eens allemaal niet zo snel wezen jullie :P

[ Voor 6% gewijzigd door Yoeri op 12-07-2004 20:38 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt.......jullie waren allemaal supersnel !!!!!!!!!

prettige avond nog,

Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoeri schreef op 12 juli 2004 @ 20:37:
Je reactie staat gewoon op de derde pagina, en bovendien op de score "0 overbodig"
das alleen wel lastig als jij in je profiel meer of minder reacties ingesteld hebt. dan klopt van die pagina's niets meer :+

Owja, ze hebben mij ooit uit de faq wijs gemaakt dat we elkaar met elke post altijd groeten, dus dat je dat er niet meer speciaal onder hoeft te zetten :+ ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 11:30 ]

Pagina: 1