Ik heb nu sinds een maand een nieuwe vervang powerbook, G4 1,5 Ghz met 2 reepjes 256 mb Ram. Toen ik deze net ging gebruiken heb ik dit gechecked (dit ivm nalevering van een 512 geheugenmodule die in mijn oude zat). Nu doet mijn powerbook de laatste week een beetje raar, minder lang op de batterij, en moeite met wakker worden etc..
Nu keek ik voor de gein bij "about this mac", staat daar 384 Mb
.
En als ik dan verder kijk staat er voor een geheugen module 128 gegeven. Ik heb ook nog ff het geheugen eruit gehaald en opnieuw geplaatst, maar dit deed niks aan de plotselinge halvering (je probeert van alles, soms werkt het).
Voordat ik weer met Applecare ga bellen (heb ondertussen iets te veel met die lui aan de lijn gehangen ivm gare schermen, niet werkende vga outputs etc..) is mijn vraag of iemand de "halvering" van mijn geheugenreepje kan verklaren.
Nu keek ik voor de gein bij "about this mac", staat daar 384 Mb
En als ik dan verder kijk staat er voor een geheugen module 128 gegeven. Ik heb ook nog ff het geheugen eruit gehaald en opnieuw geplaatst, maar dit deed niks aan de plotselinge halvering (je probeert van alles, soms werkt het).
Voordat ik weer met Applecare ga bellen (heb ondertussen iets te veel met die lui aan de lijn gehangen ivm gare schermen, niet werkende vga outputs etc..) is mijn vraag of iemand de "halvering" van mijn geheugenreepje kan verklaren.