Outlook Express mailaccount "gebeuren"

Pagina: 1
Acties:

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 22:39

aKra

Intentionally left blank.

Topicstarter
Ik kan er niet echt een naam voor bedenken, en ik heb op veel syntaxes lopen zoeken maar ik kom niet echt waar ik wil zijn dus dan maar mijn trouwe adresje GoT gebruiken :Y)

Ik heb 'perongeluk' shift-DEL gedaan op een mapje in Outlook Express, daarna een nieuwe aangemaakt en daarna pas met GetDataBack for NTFS lopen klooien, dus dat betekend nieuwe mapje heeft oude overschreven, niks terug te halen :(

Dan maar anders, ik heb een POP3 mailserver en ik gaf/geef Outlook Express de opdracht niks te verwijderen op de mailserver, dat heeft hij ook niet gedaan ( _/-\o_ ) maar nu nog het terughalen ervan, elke keer "slaat" hij ergens iets van MD5 sums of iets dergelijks op zodat hij de mail niet dubbel ophaalt, nu wil ik juist dat hij dat wel doet zodat ik al mijn mails weer terug krijg en netjes in dat mapje :D .

Heeft iemand raad? O+

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Outlook Express zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik verplaats je topic eventjes ;)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• Xlnt
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 08:11
Voor dat je het volgende gaat doen, kun je beter een backup maken van al je e-mail met een ander programma dan Outlook Express.

Onder je huidige account zal Outlook Express die e-mail niet meer ophalen. Maak daarvoor een nieuwe account aan, met dezelfde gegevens. Zorg dat je e-mail zonodig laat staan op de server indien gewenst. Je kunt dan je e-mail opnieuw binnenhalen. Daarna kun je deze tijdelijke account weer verwijderen. Tenzij je berichtregels hebt, komt deze e-mail in Postvak IN terecht. Mogelijk moet je de map opnieuw aanmaken en de e-mail erheen slepen

"It's not that I'm lazy. It's that I just don't care."

• aKra

aKra

Topicstarter
Werkt niet ;(

Had ik namelijk al geprobeerd met een nieuw account :X

• Xlnt
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 08:11
Hoe weet je zo zeker dat de e-mail nog wel op de server staat?

Probeer eens het volgende. Ik ga ervanuit dat je Windows 200/XP hebt en een pop3-e-mailaccount.

Open een command prompt. Typ dan telnet <host_name> pop3. Je krijgt nu de groet te zien. Typ dan user <user_name>. Dan pass <pass_word>. Ten slotte type je list. Je krijgt nu antwoord hoeveel berichten er zijn. En dan voor elke e-mail de index gevolgd door de grootte. Wat betreft die MD5 sommen, dat gaat via de unieke id van elke e-mail. Als je deze wilt zien, typ je uidl. Hoeveel e-mails zijn er?

Hierbij zijn <host_name>, <user_name> en <password> respectievelijk de naam van de pop3-server, en de gebruikersnaam en wachtwoord van de pop3-account. Na elke van de genoemde opdrachten moet je een <enter> typen

"It's not that I'm lazy. It's that I just don't care."

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als ^^^ duidelijkheid heeft over het feit dat het er nog staat, kan je met een willekeurige andere mailclient (spam: Thunderbird / MozillaMail :Y) ) de mail ophalen. Wat soms ook werkt is een brakke virusscanner er tussen die de sigs aanpast. Oudere (2001?) McAfee's hadden hier iig last van. Of als je per se OE wilt gebruiken een andere PC pakken natuurlijk.

edit:
Ej! :(
maar toch slimme
OK O+
:+

[ Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 13-07-2004 07:24 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• aKra

aKra

Topicstarter
http://webmail.getfragged.nl does the thing ok? :Y)

Mijn mail is er nog, kan ik gewoon op een andere PC het importeren enzo, als dat zo is doe ik dat ff... Opzich domme maar toch slimme oplossing :P

Pagina: 1