Ik kan er niet echt een naam voor bedenken, en ik heb op veel syntaxes lopen zoeken maar ik kom niet echt waar ik wil zijn dus dan maar mijn trouwe adresje GoT gebruiken 
Ik heb 'perongeluk' shift-DEL gedaan op een mapje in Outlook Express, daarna een nieuwe aangemaakt en daarna pas met GetDataBack for NTFS lopen klooien, dus dat betekend nieuwe mapje heeft oude overschreven, niks terug te halen
Dan maar anders, ik heb een POP3 mailserver en ik gaf/geef Outlook Express de opdracht niks te verwijderen op de mailserver, dat heeft hij ook niet gedaan (
) maar nu nog het terughalen ervan, elke keer "slaat" hij ergens iets van MD5 sums of iets dergelijks op zodat hij de mail niet dubbel ophaalt, nu wil ik juist dat hij dat wel doet zodat ik al mijn mails weer terug krijg en netjes in dat mapje
.
Heeft iemand raad?
Ik heb 'perongeluk' shift-DEL gedaan op een mapje in Outlook Express, daarna een nieuwe aangemaakt en daarna pas met GetDataBack for NTFS lopen klooien, dus dat betekend nieuwe mapje heeft oude overschreven, niks terug te halen
Dan maar anders, ik heb een POP3 mailserver en ik gaf/geef Outlook Express de opdracht niks te verwijderen op de mailserver, dat heeft hij ook niet gedaan (
Heeft iemand raad?
Intentionally left blank.