Toon posts:

[Asus Ai Booster] Fout:" ',' is not a valid integer value" *

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heyz,

Ik krijg wanneer ik Asus Ai Booster open de volgende foutmelding achterelkaar: ',' is not a valid integer value |:( . Heeft iemand hier een oplossing voor? _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 18:21 ]

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Je bedoeld waarschijnlijk achterelkaar, maar goed. Ik denk dat het handig is te vermelden wanneer je deze melding(en) krijgt. En misschien dat het ook wel is handig zou kunnen zijn om te zeggen wat een Asus Ai Booster is. Ook is er de GoT F.A.Q. waar instaat hoe je een topic start.

[ Voor 23% gewijzigd door G F0rce 1 op 12-07-2004 18:21 ]

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Verwijderd

Topicstarter
G F0rce 1 schreef op 12 juli 2004 @ 18:19:
Je bedoeld waarschijnlijk achterelkaar, maar goed. Ik denk dat het handig is te vermelden wanneer je deze melding(en) krijgt. En misschien dat het ook wel is handig zou kunnen zijn om te zeggen wat een Asus Ai Booster is. Ook is er de GoT F.A.Q. waar instaat hoe je een topic start.
Ok aangepast.. Asus Ai Booster is software oftwel een programma (duh anders plaats ik het hier niet 8)7 :9 )

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Dit is waarschijnlijk een bug in het programma zelf. Hier kan je weinig aan doen, behalve de makers erover te informeren. Heb je de nieuwste versie?

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Heb je misschien net wat aan je regional settings veranderd?
Of iets in een config file van dat programma veranderd?

Who is John Galt?

Verwijderd

Topicstarter
JER00N schreef op 12 juli 2004 @ 18:25:
Dit is waarschijnlijk een bug in het programma zelf. Hier kan je weinig aan doen, behalve de makers erover te informeren. Heb je de nieuwste versie?
Heb hem van de cd van mijn asus moederbord... Dus ik weet niet of het de nieuwste is. En ik vind het nogal raar als ze hem op een cd zetten terwijl er een fout inzit wanneer je hem opstart maarjah....
justmental schreef op 12 juli 2004 @ 18:27:
Heb je misschien net wat aan je regional settings veranderd?
Of iets in een config file van dat programma veranderd?
Nee alleen geinstalleerd en opgestart (nadat ik me pc opnieuw heb opgestart).

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 18:28 ]

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 15:10

pjvandesande

GC.Collect(head);

Zet je land instellingen is op UK, ik denk dat het dan wel is opgelost. Dit heeft met het NumberFormat te maken van de CurrentCulture waar de app in draait.

Het is geen nette oplossing, maar je kunt het even proberen.

Verwijderd

Topicstarter
questa schreef op 12 juli 2004 @ 18:28:
Zet je land instellingen is op UK, ik denk dat het dan wel is opgelost. Dit heeft met het NumberFormat te maken van de CurrentCulture waar de app in draait.

Het is geen nette oplossing, maar je kunt het even proberen.
Ok waar doe ik dat... |:(

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-08 15:42

Glabbeek

Dat dus.

In je control panel bij 'Regional Settings' in het Engels of 'Landsinstellingen' in het Nederlands.

En zo is het maar net.

Verwijderd

Topicstarter
Glabbeek schreef op 12 juli 2004 @ 18:31:
In je control panel bij 'Regional Settings' in het Engels of 'Landsinstellingen' in het Nederlands.
Heeft niet geholpen.. Ik heb nu een nieuwere versie geinstalleerd en daar heb ik nog een extra foutmelding.. Zie: http://www.h2k.nl/Images/error.jpg

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Ik denk dat het tijd word om contact met de makers op te nemen. :Y)

Verwijderd

Topicstarter
questa schreef op 12 juli 2004 @ 22:22:
Ik denk dat het tijd word om contact met de makers op te nemen. :Y)
Pfff en hoe doe ik dat :P

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Kijk even rond op www.asus.com.tw

In deeze zin staan drie fauten

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

NastY-D, welkom op GoT :Y)
Omdat je nieuw bent en het er op lijkt dat je nog niet helemaal het hoe en wat van GoT door hebt: lees de FAQ Forumgedrag even door.
(Zo is je topicstart nogal eeuhm mager en zijn je vervolgvragen heel makkelijk op te zoeken met 10 seconden zoeken ;) )

Geef bijvoorbeeld even aan welk OS, welke versie van de software en in dit geval: welke hardware. Een oplossing heb ik zo 1-2-3 niet (ik ken het hele programma niet) maar dat lijkt me namelijk zeer relevant voor het komen tot een oplossing :)
Dan maak ik ondertussen je topictitel af :P

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 12-07-2004 22:29 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 22:24:
[...]

Pfff en hoe doe ik dat :P
bellen/faxen/e-mailen/brief schrijven/rooksignalen/postduif/whatever |:( (8>

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 12 juli 2004 @ 22:28:
NastY-D, welkom op GoT :Y)
Omdat je nieuw bent en het er op lijkt dat je nog niet helemaal het hoe en wat van GoT door hebt: lees de FAQ Forumgedrag even door.
(Zo is je topicstart nogal eeuhm mager en zijn je vervolgvragen heel makkelijk op te zoeken met 10 seconden zoeken ;) )

Geef bijvoorbeeld even aan welk OS, welke versie van de software en in dit geval: welke hardware. Een oplossing heb ik zo 1-2-3 niet (ik ken het hele programma niet) maar dat lijkt me namelijk zeer relevant voor het komen tot een oplossing :)
Dan maak ik ondertussen je topictitel af :P
Pff die hele tekst lezen het is de bedoeling dat ik dit toch maar 1 malig gebruik 8)7

Ik heb windows xp pro (net alsof er nu meer oplossingen komen) en heb de versie 1.01.07 dus de nieuwste. O-)
Gully schreef op 12 juli 2004 @ 22:28:
[...]

bellen/faxen/e-mailen/brief schrijven/rooksignalen/postduif/whatever |:( (8>
Probeer dat laatste wel... _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 23:19 ]

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 23:17:
[...]

Pff die hele tekst lezen het is de bedoeling dat ik dit toch maar 1 malig gebruik 8)7
[...]
Dat je wat maar eenmalig gebruikt? :?

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

questa schreef op 12 juli 2004 @ 23:32:
[...]

Dat je wat maar eenmalig gebruikt? :?
Waarschijnlijk dat die GoT maar 1 keer gebruikt als zn probleem is opgelost |:(

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Verwijderd

Topicstarter
Gully schreef op 12 juli 2004 @ 23:42:
[...]

Waarschijnlijk dat die GoT maar 1 keer gebruikt als zn probleem is opgelost |:(
Yep. Vertaling: Ja

Maar dat is een beetje off-topic of niet?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 00:16 ]

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:21
Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 00:09:
[...]

Yep. Vertaling: Ja

Maar dat is een beetje off-topic of niet?
Niet echt... Met name je vervolgvragen zijn, zoals F_J_K al zei, van een erg laag niveau (als in: erg makkelijk zelf op te zoeken/lossen), en je geeft hier al toe dat deze vragen hier dumpen het enige is dat je ooit op GoT zult doen :?

Je toont dus erg weinig inzet, maar verwacht wel van ons dat wij dat wel doen, je verwacht dat wij je vragen beantwoorden. En zo werkt het op GoT niet :)

GoT is nu eenmaal een community die van haar gebruikers een hoop eigen inzet verwacht.
Wil je lekker makkelijk al je vragen met een minimum aan inzet op iemand loslaten, dan hebben ze daar de helpdesk voor uitgevonden :) En DAT is GoT dus echt NIET :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 07:43

MRic3

Of praat ik weer poep?

* MRic3 is met stom ^^^^

Enne AI booster (van de CD af werkt bij mij meteen)
is wel het meeste lame programmatje om te OC'n... maja, het werkt wel :)

VROEGER!!! de tijd van jumpers, voltage mods en dat soort shit .. dat was OC'n :p

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Topicstarter
Paul Nieuwkamp schreef op 13 juli 2004 @ 00:40:
[...]
Niet echt... Met name je vervolgvragen zijn, zoals F_J_K al zei, van een erg laag niveau (als in: erg makkelijk zelf op te zoeken/lossen), en je geeft hier al toe dat deze vragen hier dumpen het enige is dat je ooit op GoT zult doen :?

Je toont dus erg weinig inzet, maar verwacht wel van ons dat wij dat wel doen, je verwacht dat wij je vragen beantwoorden. En zo werkt het op GoT niet :)

GoT is nu eenmaal een community die van haar gebruikers een hoop eigen inzet verwacht.
Wil je lekker makkelijk al je vragen met een minimum aan inzet op iemand loslaten, dan hebben ze daar de helpdesk voor uitgevonden :) En DAT is GoT dus echt NIET :)
Sorry dat gaat buiten mijn IQ |:(
MRic3 schreef op 13 juli 2004 @ 00:50:
* MRic3 is met stom ^^^^

Enne AI booster (van de CD af werkt bij mij meteen)
is wel het meeste lame programmatje om te OC'n... maja, het werkt wel :)

VROEGER!!! de tijd van jumpers, voltage mods en dat soort shit .. dat was OC'n :p
Ja ok.. Het kan ook via me bios maar dan moet ik helemaal rebooten (wat 10 seconden duurd)

Via google zag ik dat meer mensen dit probleem hebben maar ben niet goed in duits en italiaans (ookal ben ik wel italiaan 8)7 )

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 01:14 ]

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 07:43

MRic3

Of praat ik weer poep?

Verrek je weet wel van het bestaan van google???
NastY-D ....je hebt de instelling / mentaliteit van een user :r

Chipset drivers geinstalleerd, bios flash gedaan, stuur mail aan asus...

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 14:18

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

Je hoefd niet de hele landinstellingen te veranderen naar UK.
Probeer eens alleen de "," door de "." te vervangen in:
Configuratiescherm --> Landinstellingen --> Aanpassen --> Decimaalteken. (komma door een punt vervangen dus)

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Iets zegt me dat de users weinig zin hebben om hard mee te denken :X

En ik ben maar het slaafje van mijn mede-users, tijd voor een slotje.

Een nieuw topic openen is geen enkel probleem, geef dan even aan wat de situatie is, hoe en wat al is geprobeerd etc. GoT is geen hit&run forum. Al was het maar omdat er geen zinnig antwoord is te geven zonder info. Je gaat ook niet met je auto waarvan het kofferbaklichtje niet werkt naar de garage om alleen 'repareer maar' te zeggen en weg te lopen: je zegt iets over kofferbakjlichtjes ;)

Succes & tot zo :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.