Nadat ik opeens op de ene pc hier (Win2k, Seagate BaracudaII 20gb P-ATA) een BSOD genaamd "inaccessible_boot_device" kreeg (ik had niks hardware/software-matig veranderd), wou ik deze schijf maar even in de andere pc (winXP, Maxtor DiamondPlus 9 120gb S-ATA) hangen om belangrijke bestanden over te zetten naar de Maxtor schijf. Als ik de Seagate schijf erbij hang, dan gaat de pc automatisch van deze schijf booten, wat ik ook verander in de BIOS. Wat ik wil is gewoon booten van de Maxtor schijf. Als ik boot van de Seagate schijf, dan krijg ik namelijk nog steeds dezelfde BSOD. Als ik de Seagate er uit haal, dan boot de pc weer gewoon van de Maxtor.
wat ik heb gedaan: FAQ gelezen (voor zover ik nodig achtte), gekeken of Fdisk misschien iets leuks was (is dus alleen voor FAT schijven, deze is NTSC geformatteerd)
Ik heb in de BIOS de boot device op HDD0 t/m HDD3 gezet, niks hielp.
Op de win2k pc heb ik geprobeerd te booten van de win2k cd-rom, maar toen liep de pc vast
(scherm ging op stand-by)
wat ik heb gedaan: FAQ gelezen (voor zover ik nodig achtte), gekeken of Fdisk misschien iets leuks was (is dus alleen voor FAT schijven, deze is NTSC geformatteerd)
Ik heb in de BIOS de boot device op HDD0 t/m HDD3 gezet, niks hielp.
Op de win2k pc heb ik geprobeerd te booten van de win2k cd-rom, maar toen liep de pc vast