Toon posts:

[Grafische LCD] Geen beeld.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een grafische 128x128LCD van toshiba op de printerport (met een T6936c controller denk ik). Maar nu kan ik met geen enkel programma beeld krijgen op me LCD. Nu zit het probleem denk ik bij de driver dlportIO die ik moest installeren. Ik heb hem geinstalleerd maar ik heb geen idee wat ik zou moeten instellen. Ik heb de LCD faq en de search al gebruik maar scheinbaar blijf ik iets fout doen.

Het LCD is in geen geval fout gesoldeerd want ik heb hem van iemmand overgekocht die hem zelf al heeft gebruikt (die persoon is alleen nu op vakantie). Veder gebruik ik windows xp.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Heb je dlportIO geinstalleerd toen je admin was ? Dit wil nog wel eens werken :) Verder zou je kunnen proberen om dlportIO een keer te de-installeren en opnieuw te installeren, dit was bij mij ook de oplossing :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
idd dlportIO en als dat het niet is moet je eens gaan spelen met je paralelle poort instellingen in de bios, bij mij wou mijn lcd alleen werken op epp modus en niet op ecp+epp

Verwijderd

Topicstarter
Maar moet ik bij dat DlportIO niks instellen dan? want overal zie ik bij die proggies staan dat 378h word gebruikt maar bij DlportIO staat overal wat anders. Het op 378zetten werkt niet. Ik heb net ook DlportIO opniew geinstalleerd en dat heeft ook niet geholpen. Ik ga nu ff in me bios zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu op 2 verschillende pc's getest met 3 verschillende programma's maar er is absoluut geen beeld uit dat ding te krijgen :(