ik heb last een probleem dat mijn pc om de domste dingen freezes krijgt.
soms gebeurt het na een uptime van 3 dagen en soms na een uur.
Systeem:
Amd athlon XP 2400+
2x 256mb PC3500 bh-5
DFI Lanparty NFII Ultra B mobo --> BIOS 1/21
Ati 9700pro videokaart
2x 120gb maxtor in s-ata raid-0 32k stripe.
1x 80gb maxtor ide.
Levicom 450 watt voeding.
Cpu, mem, chipset zijn watergekoelt.
maar nu heb ik al een paar keer met memtest 86 v3.1 geprobeerd. maar nu loopt ie steeds vast in test 5 op 57%
dat doet hij alleen als mijn mem op 200fsb en mijn processor ook op 200fsb met een MP van 10 draait.
maar als ik op 166 fsb draai met een mp van 11 dan gaat memtest wel verder maar blijft dan wat later weer hangen.
nu heb ik mijn mem al in een A7N8X deluxe getest op een fsb van 200 en daar word hij gewoon afgemaakt. en in een andere dfi krijg ik allemaal errors.
en wanneer ik op een lan ben en ze lopen zwaar te leechen bij mij dan wil mijn pc OOK freezen. en dat doet hij dan 10 of 20 keer!
en als ik de dfi bios 1/31 er in stop loopt me pc helemaal om de haverklap vast!
ik kan dan gewoon nix meer. het enigste wat helpt is een reset!
ik hoop dat er mensen hier zijn die er wat op weten want ik word hier gewoon gek van.
soms gebeurt het na een uptime van 3 dagen en soms na een uur.
Systeem:
Amd athlon XP 2400+
2x 256mb PC3500 bh-5
DFI Lanparty NFII Ultra B mobo --> BIOS 1/21
Ati 9700pro videokaart
2x 120gb maxtor in s-ata raid-0 32k stripe.
1x 80gb maxtor ide.
Levicom 450 watt voeding.
Cpu, mem, chipset zijn watergekoelt.
maar nu heb ik al een paar keer met memtest 86 v3.1 geprobeerd. maar nu loopt ie steeds vast in test 5 op 57%
dat doet hij alleen als mijn mem op 200fsb en mijn processor ook op 200fsb met een MP van 10 draait.
maar als ik op 166 fsb draai met een mp van 11 dan gaat memtest wel verder maar blijft dan wat later weer hangen.
nu heb ik mijn mem al in een A7N8X deluxe getest op een fsb van 200 en daar word hij gewoon afgemaakt. en in een andere dfi krijg ik allemaal errors.
en wanneer ik op een lan ben en ze lopen zwaar te leechen bij mij dan wil mijn pc OOK freezen. en dat doet hij dan 10 of 20 keer!
en als ik de dfi bios 1/31 er in stop loopt me pc helemaal om de haverklap vast!
ik kan dan gewoon nix meer. het enigste wat helpt is een reset!
ik hoop dat er mensen hier zijn die er wat op weten want ik word hier gewoon gek van.
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O