Nashuatec NRG DSC 38 probleem

Pagina: 1
Acties:

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-02 10:40

Paxlie

chaos en inslag

Topicstarter
Ik heb hier op de zaak een Nashuatec NRG DSC 38 staan. Deze wordt aangestuurd door de server. Dit is een win2k3 systeem. De systemen die een connectie met de printer maken zijn allemaal windows XP systemen.

Zover het hier altijd werkte was dat een PC een connectie maakte met de printer op de server en hier automatisch zijn drivers voor kreeg. Ik heb de printer al een keer opnieuw geinstalleerd alleen dit mocht niet baten. Verder kan ik niet de juiste losse drivers vinden online.

Mijn vraag is dus als volgt:

Heeft iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat mensen wel gewoon een connectie kunnen opbouwen met die printer? Of heeft iemand een idee waar ik de losse driver kan vinden die de verschillende losse systemen nodig hebben ?

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Over het algemeen moet die windows 2003 dan softwarepakketten voor alle clients hebben. Als je die driverpack voor wxp dus wel hebt, kun je die vziw bij de instellingen van de printer op je server kwijt (dit was wat ik me er van herinnerde).

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Topicstarter
HunterPro schreef op 13 juli 2004 @ 11:34:
Over het algemeen moet die windows 2003 dan softwarepakketten voor alle clients hebben. Als je die driverpack voor wxp dus wel hebt, kun je die vziw bij de instellingen van de printer op je server kwijt (dit was wat ik me er van herinnerde).
Op de server staat idd gewoon netjes de Windows XP driver als sharing ingesteld zeg maar. Hij hoort hem door te geven naar de andere pc's. Die zien dat echter niet :/

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hmm, raar. Als je 'm gewoon aan een poort koppelt op een desktop-PC, als standaardprinter, wil kladblok dan wel tekst afdrukken?

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Topicstarter
HunterPro schreef op 13 juli 2004 @ 13:04:
Hmm, raar. Als je 'm gewoon aan een poort koppelt op een desktop-PC, als standaardprinter, wil kladblok dan wel tekst afdrukken?
:?

Wat bedoel je hunter ?

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Topicstarter
http://www.nrgcss.com/Dri...=41&Type=D&Did=2066&Ref=0

Met deze driver, die op 21 juni 2004 gereleased is heb ik het op kunnen lossen.

Pagina: 1