Toon posts:

[w2k3 SBS] cp configuration GPO wordt niet toegepast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende.

Ik heb Windows 2003 SBS EN geinstalleerd op een pc. Pc is verder helemaal geconfigureerd. (DHCP, DNS, ect) GPO helemaal ingesteld. Nu heb ik een workstation eraan gehangen. En nu blijkt dat de computer de Computer Configuration niet toepast. De User Configuration wel. Als ik kijk of de ws is toegevoegd in de OU, staat de pc gewoon in de lijst.

Hoe kan het dat de Computer Configuration niet toegepast wordt. Ik heb hier simpele GPO instellingen ingesteld, zoals don not display last user name. Maar het werkt niet.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:24

FastBunny

Give it the Works !

Staan de pc's in dezelde OU als de users ? Of staan ze in de standaard Computers OU?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
Die staan in een apparte OU. De computers worden gewoon standaard in de computer 'map' geplaatst. Ook heb ik geprobeerd om de pc in een eigen OU te zetten, maar dit mocht niet helpen. De User heb ik wel in een eigen gemaakte OU gezet.

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
standaard worden er geen policies op de "computer" OU gezet

maak een OU aan, sleur en pleur de pc's er in, maak een GPO, rechten op GPO zetten eventueel en werken die handel .... ;)

pak anders een goed msca/e boek ;)

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:20

mutsje

Certified Prutser

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is opgelost, het zat hem in de OU's en instellingen. Bedankt voor de reactie's. Ben weer blij :P :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 15:33 ]

Pagina: 1