Toon posts:

omni audio sound systems

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een topic gelezen over omni audio sound systems en jullie kraken hem volledig af. Ik heb deze boxen ook en zijn echt niet slecht...en mijn vader heeft ze gewoon gekocht in een winkel. Maar goed...mijn vraag is eigenlijk, Kan je van deze speakers ook een bass reflex systeem maken?? En zo ja hoe???

alvast bedankt,

repsac :*)

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Waarom wil je er BR van maken? Als het beter was gaan klinken had de fabrikant het heus wel gedaan. Meningen kunnen verschillen, het is maar net wat je aan kwaliteit gewend bent.

[ Voor 29% gewijzigd door MM op 12-07-2004 15:46 ]

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

Topicstarter
Omdat je met een BR een betere geleiding hebt voor je bas en de lagere tonen beter kan halen. Maar is het mogelijk of niet??

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 15:52:
Omdat je met een BR een betere geleiding hebt voor je bas en de lagere tonen beter kan halen. Maar is het mogelijk of niet??
Een gat & een buis, zo, klaar.

Tuurlijk is het mogelijk, maar of het gaat klinken is een andere zaak.

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Wat denk jij zelf?? dat et nix word...of zou het wel kunnen als je het gat maar niet te groot maakt???????

thnx alvast 8)

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 16:05:
Wat denk jij zelf?? dat et nix word...of zou het wel kunnen als je het gat maar niet te groot maakt???????

thnx alvast 8)
Ik denk dat ik akkoord ben met m.m, als de maker bedoelt had voor een BR systeem, dat hij er ook had voor gezorgd.

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Zou ik het gewoon kunnen proberen met 1tje en als het niet goed is gewoon een nieuwe achterkant erop zetten...of is dan meteen de hele box verkl**t
Pagina: 1