Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Verkrijgbaarheid Iriver SlimX

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb effe een kut dagje vandaag :/
Ga as vrijdag om 06.00 op vakantie en moet nog een discman iets hebben. Dus even wat rondgezocht op internet en erachter gekomen dat er maar 1 keus voor mij is. De Iriver IMP-450 (of 400 of 550).
Dus vandaag de stad ingeweest en wat blijkt....... NERGENS te koop. Echt helemaal nergens meer. Geen enkel mp3cdmodel meer in de gehele randstad (voor zover ik weet althans).

Weet iemand hoe dit komt? Worden ze nog wel geleverd? Welke winkel(ketens) hebben ze wél??

Kan eigenlijk ook al bijna niet meer via internet bestellen want dan moet hij uiterlijk donderdag aankomen (en moet dan ook ontvangen worden)...

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 19:02

SmartDoDo

Woeptiedoe

In principe een goede keus die iRiver (heb er zelf een sinds een week). Wat je het beste kunt doen is via de pricewatch enzo nagaan waar hij te krijgen is. Met een beetje mazzel is het vandaag bestellen en betalen en morgen binnen krijgen :)

Verwijderd

Topicstarter
SmartDoDo schreef op 12 juli 2004 @ 15:15:
In principe een goede keus die iRiver (heb er zelf een sinds een week). Wat je het beste kunt doen is via de pricewatch enzo nagaan waar hij te krijgen is. Met een beetje mazzel is het vandaag bestellen en betalen en morgen binnen krijgen :)
is maar 1 winkel die ze op vooraad heeft; www.mmport.nl in Enschede.
Bieden 2 mogelijkheden voor betaling, rembours en overboeking (ABN internetbankieren voor mij dus). Welke is makkelijkst en snelst?

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Dixons en V&D verkopen iRiver. Mediamarkt misschien ook.
Maar op internet bestellen kan toch best nog. Als je via rembours betaald heb je het als het goed is binnen 2 dagen binnen.

Verwijderd

Topicstarter
mpmad schreef op 12 juli 2004 @ 15:21:
Dixons en V&D verkopen iRiver. Mediamarkt misschien ook.
Maar op internet bestellen kan toch best nog. Als je via rembours betaald heb je het als het goed is binnen 2 dagen binnen.
Dixons heeft hem volgens mij onlangs eruit gegooid want ben al in 4 fillialen geweest waar ze hem niet meer hadden.
Mediamarkt overigens nog helemaal niet geprobeerd ( |:( )

Verwijderd

Topicstarter
Mediamarkt ook al niet. En V&D niet telefonisch te bereiken :(

En bij nader inzien. 0 websites waar hij op vooraad is en binnen 1/2 dagen leverbaar is...
iemand??

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Ik denk dat je als deze niet leverbaar is OF voortaan iets eerder kan beginnen met zoeken of wat nu zo te merken nu niets anders op zit een andere keuze maken.

Ik neem niet aan dat we nu met zn allen je gaan helpen zoeken aangezien dit meer een kennisforum is ipv een help me nu snel forum :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
disjfa schreef op 12 juli 2004 @ 16:01:
Ik denk dat je als deze niet leverbaar is OF voortaan iets eerder kan beginnen met zoeken of wat nu zo te merken nu niets anders op zit een andere keuze maken.

Ik neem niet aan dat we nu met zn allen je gaan helpen zoeken aangezien dit meer een kennisforum is ipv een help me nu snel forum :)
Tja ik wist niet dat een goedlopend product met grote erkenning helemaal uit de winkels verdwenen zou zijn...

En ik doel juist op de kennis op dit forum. Zal toch wel iemand zijn die weet hoe het staat met de Iriver SlimX spelertjes...

• disjfa
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 16:03:
[...]
En ik doel juist op de kennis op dit forum. Zal toch wel iemand zijn die weet hoe het staat met de Iriver SlimX spelertjes...
Op technisch aspect kunnen we je zeker van dienst zijn :)

Verder op amazon.co.uk is hij nog wel leverbaar binnen 24 uur :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

http://www.mp3spelers.nl/

http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=3&id=71
450 model 1-2 dagen binnen 10 dagen (verkeerd gekeken |:( )

http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=3&id=70
550 Levertijd onbekend

Bel ze op, vraag of je mag komen ophalen. Weet even niet uit me hoofd waar ze zitten.

Van de site:

<knip>
Als u wilt kunt u een product komen afhalen in Oisterwijk of Tilburg. Dit kan alleen op afspraak ! neem eerst en minimaal een paar uur van te voren contact op per e-mail of telefoon.

Voor product info & alle vragen over bestellingen:
sales@mp3spelers.nl

Klanten service telefoon nummer Nederland & België

Tel nr: (+31) (0)13-4687501
<knip>

[ Voor 97% gewijzigd door Motrax op 12-07-2004 16:14 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu eindelijk wat gevonden op vooraad. De IMP-550.
Als ik het hele verhaal goed begrijp en ik nu een express bestelling doe dan wordt die morgen middag inbehandeling genomen en binnen 48 uur komt ie dan aan. Dus uiterlijk donderdag.
Dan heb ik dus een probleem als er niemand thuis is als de postbode aanbelt (dag erna ben ik er dus niet :| )

Verwijderd

Topicstarter
John_Finch schreef op 12 juli 2004 @ 16:09:
http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=3&id=71
450 model 1-2 dagen

Bel ze op, vraag of je mag komen ophalen. Weet even niet uit me hoofd waar ze zitten.
Waar zie jij 1-2 dagen staan?
Ik zie een groenpijltje en als je daarop klikt; "Product is binnen 10 dagen weer op voorraad."

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

|:(

Onder verkeerde ding gekeken: idd je hebt gelijk: binnen 10 dagen.

Succes ermee.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Topicstarter
aaargh, de consumptie maatschappij is niet meer wat het geweest is.
Andere bedrijf kon ook al niet voor donderdag leveren :{

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Bij Alternate hebben ze de 550 op voorraad

http://shop.alternate.nl/...ml/nodes_info/km-r35.html

Zie het groene balkje.

Zomaar even uit de pricewatch gepikt, dus misschien zijn er goedkopere bedrijven die hem op voorraad hebben.

Verwijderd

Topicstarter
mpmad schreef op 12 juli 2004 @ 16:43:
Bij Alternate hebben ze de 550 op voorraad

http://shop.alternate.nl/...ml/nodes_info/km-r35.html

Zie het groene balkje.

Zomaar even uit de pricewatch gepikt, dus misschien zijn er goedkopere bedrijven die hem op voorraad hebben.
Pricewatch was de eerste die ik heb doorgekeken. En 190 euro vind ik beetje te duur aangezien de 450 (vrijwel gelijk in specs) in de winkels hoort te liggen voor 100 euri...
Waarom halen ze echt de meeste relaxe mp3cdspeler zomaar van de markt?
Rare marketing :{

• deepbass909
  • Laatst online: 23:37

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Bel ff naar een aantal Computerland filialen. Ik heb vorige week vrijdag een iMP-450 besteld en had hem de woensdag daarna. Dit was in het filiaal Utrecht. Misschien dat andere filialen hem wel op voorraad hebben. Daarnaast is hij er erg scherp geprijst (€99,-) en kan je tegen 4% van het aankoop bedrag ook nog eens 2 jaar extra garantie afsluiten (moet je wel omvragen, ze zijn er niet happig op, maar nergens in de voorwaarden staat dat mp3 spelers uitgesloten zijn).

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 17:03:
[...]

Pricewatch was de eerste die ik heb doorgekeken. En 190 euro vind ik beetje te duur aangezien de 450 (vrijwel gelijk in specs) in de winkels hoort te liggen voor 100 euri...
Waarom halen ze echt de meeste relaxe mp3cdspeler zomaar van de markt?
Rare marketing :{
Omdat er binnenkort een nieuwe versie komt die nog beter wordt 8)

• pascoa341
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:27
Iemand enig idee wanneer die nieuwe Iriver dan uit zou moeten komen?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

pascoa: gelieve geen oud topic te kicken, deze is al van 13 juli. Bel rond met bedrijven die andere Iriver-produkten hebben: zij kunnen je verder helpen :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.