Toon posts:

veritas 8.6 job blijft hangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer een backup te maken van Exchange mailboxen, information store en files op een remote server. De backup gebeurt op een Exchange 200 server, de files op een win 2000 server waar de remote agent op draait. In de Exchange zit een DLT tape. Wanneer de backup van de information store moet beginnen blijft de job hangen op 28%. en blijft dus "running" aangeven terwijl hij hangt.

Ik kan de tape er dan niet uithalen tenzij ik de veritas services zelf stop en vervolgens de tape eject.

Er worden ook backups van de file server gemaakt (lokaal op tape) en Backups van de mailboxen (dus lokaal op de exchange), die apart wel lukken. Het lijkt dus fout te gaan bij de Informations store,

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Laat een log mee lopen, desnoods op een uitgebreidere niveau en je kunt precies zien waar het fout loopt.

Is het gewoon niet zo dat er op 27% een heel groot bestand wordt gebackupped? (in combinatie met open file backup methode kan dat lang duren)

Verwijderd

Topicstarter
De log geeft niets aan. Het lijkt ook alsof de backup gewoon doorloopt. De backup van de mailboxen is voltooid, hij begint aan de store en daar blijft het bij. De job was zaterdag begonnen en vanmorgen was hij nog bezig. Ik zal kijken of er uitgebreidere mogelijkheden zijn om te loggen.

Verwijderd

heb je die Open File Option (OFO) uberhaupt wel aangevinkt staan?
en heb je "enabled Exchange" aangevinkt staan? bij tools- options-exchange
de mate waarin gelogd wordt (processed dirs + files bijv.) kun je daar ook aangeven. (bij tools - options)

Verwijderd

Topicstarter
De Open File Option staat aangevinkt. Enable Exchange support is aangevinkt en de Backup Method is: FULL - Backup Files - Reset Archive Bit

Ik zal vanavond eens proberen of ik de de onderdelen afzonderlijk wel kan backuppen (eerst mailboxen, dan Information store, dan data) maar dan allemaal op één tape (Append to media ipv Overwrite). Dan staat het ook op één tape, dit duurt alleen wat langer.

Weten jullie trouwens of een backup van de system state echt noodzakelijk is en hoe vaak je dit het best kunt doen?