Momenteel werk ik met een Logitech Desktop Navigator SE onder OSX. Dit toetsenbord is voorzien van de Apple symbolen, maar voorlopig kan ik enkel de standaard keys gebruiken. Opties zoals "home" - "insert" - "Page Up" - "Appeltje" werken niet.
Het toetsenbord werkt perfect, maar het lukt me niet om de tekens zoals "Apestaartje" (het at-teken), accolades, rechte haakjes, ... te gebruiken.
Op een windows pc gebruik ik de ALT-GR toets ervoor. Onder OSX zou dit het Apple-toets moeten zijn.
Ik heb al de logitech software geinstalleerd onder OSX. Er is een optie bijgekomen onder Systeemvoorkeuren. Echter hier geen optie tegengekomen om dit aan te zetten.
Het apestaartje bevindt zich onder cijfer '2' op mijn toetsenbord.
Toets = é
Toets + shift = 2
Toets + alt/option = ë
Toets + appeltje = (niets, enkel een systeembeep)
Hoe kan ik dit verhelpen?
Het toetsenbord werkt perfect, maar het lukt me niet om de tekens zoals "Apestaartje" (het at-teken), accolades, rechte haakjes, ... te gebruiken.
Op een windows pc gebruik ik de ALT-GR toets ervoor. Onder OSX zou dit het Apple-toets moeten zijn.
Ik heb al de logitech software geinstalleerd onder OSX. Er is een optie bijgekomen onder Systeemvoorkeuren. Echter hier geen optie tegengekomen om dit aan te zetten.
Het apestaartje bevindt zich onder cijfer '2' op mijn toetsenbord.
Toets = é
Toets + shift = 2
Toets + alt/option = ë
Toets + appeltje = (niets, enkel een systeembeep)
Hoe kan ik dit verhelpen?