Toon posts:

OSX - Logitech Navigator en apestaartje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel werk ik met een Logitech Desktop Navigator SE onder OSX. Dit toetsenbord is voorzien van de Apple symbolen, maar voorlopig kan ik enkel de standaard keys gebruiken. Opties zoals "home" - "insert" - "Page Up" - "Appeltje" werken niet.

Het toetsenbord werkt perfect, maar het lukt me niet om de tekens zoals "Apestaartje" (het at-teken), accolades, rechte haakjes, ... te gebruiken.

Op een windows pc gebruik ik de ALT-GR toets ervoor. Onder OSX zou dit het Apple-toets moeten zijn.

Ik heb al de logitech software geinstalleerd onder OSX. Er is een optie bijgekomen onder Systeemvoorkeuren. Echter hier geen optie tegengekomen om dit aan te zetten.

Het apestaartje bevindt zich onder cijfer '2' op mijn toetsenbord.
Toets = é
Toets + shift = 2
Toets + alt/option = ë
Toets + appeltje = (niets, enkel een systeembeep)

Hoe kan ik dit verhelpen?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 11:34

chem

Reist de wereld rond

Staat-ie niet op dvarok (of hoe het heet) ingesteld? Staan je toetsenbord instellingen goed?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
chem schreef op 12 juli 2004 @ 13:25:
Staat-ie niet op dvarok (of hoe het heet) ingesteld? Staan je toetsenbord instellingen goed?
Bedankt voor de tip!

Aan deze mogelijkheid niet gedacht.
Mijn toetsenbord indeling stond al op Belgisch-Nederlands ingesteld, echter is er een optie bijgekomen: Logitech Belgisch. Nu kan ik eindelijk het @ teken gebruiken :)
[]`|@#

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 13:39 ]